środa, 28 października 2015

Kadry z ostatniego miesiąca

Kontynuując cykl postów jakie zaczęłam w zeszłym miesiącu, które mają na celu podsumować poprzedni miesiąc, przedstawiam Wam - kadry z ostatniego miesiąca. Ten miesiąc nie był za bardzo aktywnym miesiącem tutaj, ale zdjęcia robiłam, dlatego stwierdziłam, że pokażę Wam co robiłam kiedy mnie nie było. Niektóre kadry z tego miesiąca są przypadkowe, niektóre nie mają świetnej jakości, ale na swój sposób mają swój klimat, który mnie zaczarował od razu.
Zapraszam Was do oglądania!



Jesień w tym roku wyjątkowo mi się podoba, bo nie ma deszczu, a liście wkoło wyglądają przepięknie i tworzą niesamowitą scenerię do zdjęć, a nigdy nie lubiłam jesieni, bo zawszę mnie męczyła okropnie, jednak w tym roku jest jeszcze gorzej, najgorzej. Nie mam siły wstawać i robić wszystko inne - najchętniej całą jesień przespałabym jak niedźwiedź zimę. W takiej sytuacji muszę szukać sobie różnych umilaczy. Zdecydowanie moim ulubionymi jesiennymi umilaczami są ciepły koc, gorąca herbata albo gruby szalik, ale to niestety nie zawsze pomaga przezwyciężyć strach wychodzenia na dwór w tą okropną pogodę. Wczoraj jednak nie mogłam zabarykadować się w domu, bo pogoda była idealna na długi spacer z aparatem. Mam tyle pomysłów w głowie na posty, zdjęcia i działania związane z blogiem, a jak przychodzi do ich realizacji - nic, kompletna pustka. Mam nadzieję jednak, że jest to jakieś małe przemęczenie jesienne i że zaraz zniknie, a pojawi się wena do kolejnego działania! A jak jest u Was  tym przesileniem letnio-jesiennym? 


Powiem szczerze - nie miałam pomysłów na posty w tym miesiącu, ale za to przygotowałam dla Was świetne (według mnie) posty na grudzień, które mam nadzieję przypadną Wam do gustu. Ten miesiąc pomimo natłoku obowiązków, zapalenia spojówek i masy nauki był dobry, dostałam nowy sprzęt do fotografowania, byłam na wycieczce klasowej w Warszawie i w jakiś tajemniczy sposób zmieniłam swoje nastawienie do świata. Zastanawiałam się, gdy ludzie mówili w zeszłym miesiącu, że on tak szybko leci dlaczego tak mówią, skoro on się tak dłuży, a teraz sama widzę jak październik szybko minął i zanim się obejrzymy, będzie czas, na który teraz najbardziej czekam - będą święta! A więc mam propozycję dla Was, zacznijmy odliczać dni - od dzisiaj zostało 57...


Wspomniana wcześniej piękna jesień



Przygotowywanie zimowo-świątecznych postów


Nowe sesje fotograficzne









Wycieczka do Warszawy


Jestem prawdziwą kawoholiczką, ale byłam naprawdę mile zaskoczona pijąc dyniową kawę,
która jest naprawdę przepyszna!

Nowy sprzęt

Wykorzystując owoce sezonowe, w tym miesiącu królowało kruche ciasto ze śliwkami

Totalna zmiana wyglądu bloga
Wystawa - Wojna i Pokój






Zapalenie spojówek zmieniło moje oczy

10 komentarzy :

  1. Jesień potrafi być piękna głównie wtedy, gdy jest odziana w ciepłe promyki słońca... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle piękne zdjęcia <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień piękna:) Cudowne zdjęcia, niektóre faktycznie mają wyjątkowy klimat:) Uwielbiam Warszawę!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Takie klimatyczne. Dziewczyna pierwsza od góry wyszła cudownie. Chciałabym taką sesję :D !
    http://wildfiret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie urywki z dnia codziennego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre zdjęcia są naprawdę świetne. Głównie te z liśćmi :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam tegoroczną jesień jest piękna!
    Śliczny wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nei ma deszczu, ale jest okropnie zimno, nie lubie jesieni:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka