piątek, 2 października 2015

Kadry z ostatniego miesiąca

Nie mam pojęcia co się stało i dlaczego poprzedni post nie przypadł Wam do gustu...
Mam jednak nadzieję, że z tym będzie inaczej. Z racji, że nie zbyt tutaj pasowały posty "Ulubieńcy miesiąca", mam dla Was cykl postów pt. "Kadry z ostatniego miesiąca". To tutaj na koniec miesiąca, ewentualnie na początku każdego miesiąca, zobaczycie streszczenie ostatniego miesiąca, które zawiera zdjęcia, te które się tutaj pojawiły, jak i te, które nie były nigdzie opublikowane. Druga klasa zobowiązuję, dlatego czas, aby wziąć się w garść, bo "już za rok matura" - niby dopiero pierwszy miesiąc zajęć, a my już tyle razy słyszeliśmy to z ust nauczycieli, że czujemy się jakby to miało być jutro. Wrzesień, minął szybko, według niektórych
"za szybko", ale jak dla mnie znów mogłyby być wakacje. No cóż... Za 9 miesięcy znów będą, oby ten czas szybko zleciał!




Mam do Was ogromną prośbę! Dla Was to tylko chwilka!
Proszę klikajcie i oddawajcie codziennie głos na Kasie w Modowej Bitwie Miast! KLIKNIJ TUTAJ

Czym byłby wrzesień bez powrotu do szkolnych ławek?
Tak jak co roku, regenerowałam swoje siły dokładnie przez całe wakacje, jednak kiedy przyszedł ich koniec pragnęłam, aby obudzić się i zobaczyć, że znów jest 1 lipiec.



Sesja ślicznej Oli


Powrót do codziennych obowiązków, wypracowań, nauki i prac domowych.
To właśnie przeszły miesiąc był czasem przypominania sobie jak się pisze, notuję i zakreśla. 


Szykowanie drugiego śniadania.
Z racji, że zaczynam wcześnie i kończę późno musiałam przekonać się do przygotowywania posiłków do szkoły. Jeśli zdrowe odżywianie, to podstawą jest, aby jeść 5 posiłków dziennie!


Moja nowa i wyczekana miłość - Adidasy Superstary

Bo marzenia są po to, aby je spełniać.
Mi się udało, dlatego trzymam kciuki, żeby i Wam udało się również! 12 września nareszcie spotkałam Julię Kuczyńską, Maffashion, owszem może to błahe marzenie, ale wiele znaczące.


Jesień
Moja znienawidzona pora roku znów się zaczęła, a z nią wróciła potrzeba wyciągnięcia z szafy ciepłych i bardziej obszernych rzeczy, które każdy powinien mieć. Już teraz liście zrobiły się żółte i zaczęły spadać z drzew, a temperatura spadła poniżej 10 stopni, więc co będzie dalej? Pachnące wrzosy, słodkie jabłka i zdjęcia w liściach, tylko to mnie przekonuję do tej pory roku.


Fascynacja chmurami
Od zawszę uwielbiałam chmury, bo to takie niesamowite zjawisko, jednak to dopiero w tym miesiącu udowodniły mi, że moja fascynacja nie jest wyssana z palca.



 Cięcie "listy książek do przeczytania"

Ostatnie ciepłe dni

Rozplanowywanie pracy na październik



Zdjęcia w szkole
Nie każdy to lubi i ja pewnie też trochę narzekam, kiedy są robione, ale jest to zawsze fajna pamiątka. Z racji, że jesteśmy klasą humanistyczną w tym roku wpadła tematyka - łamania stereotypów. Każdy z nas się śmieje, że po tej klasie będziemy pracować w McDonaldzie, dlatego my chcieliśmy pokazać im, że "żadna praca nie hańbi" i że nie warto żyć stereotypami.

Facebook: http://www.facebook.com/sosnowskaphoto
Instagram: http://instagram.com/tosiuuula



17 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia :)

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie minął Ci miesiąc :)
    A w ogóle bardzo podoba mi się druga fotka!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbim nie tyle co chmury, ale niebo.. robie praktycznie codziennie! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!:*
    obserwujemy?:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. After i niebo mnie zainspirowały! :D <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega blog!
    Ja prowadzę męski blog takiego jeszcze nie widziałaś;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, uwielbiam takie miksy ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje posty są bezsensowne. Nie wiem co to za szkoła, ale raczej z niskim poziomem nauczania, patrząc na Twoje wypowiedzi, które są niezrozumiałe (jak by w innym języku) posiadające dziesiątki powtórzeń. Czytając Twoje posty wielokrotnie, dochodzę do wniosku, iż nie są one spójne. Definicja bloga, wskazuje że wszelkie zawarte tam wypowiedzi powinny być zharmonizowane, tworzące merytoryczną całość. U Ciebie tego nie ma. Rozumiem, że jesteś początkującą blogerką, bardzo słabo doświadczona, co można wywnioskować czytając Twoje posty. Cieszę się, że "świat blogerstwa" prężnie się rozwija, de facto poziom Twojego blogu jest bardzo niski. Obiecuję Ci, że nadal będę go systematycznie obserwować. Mam nadzieję, że jego jakość wzrośnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli masz problem z ubogim słownictwem to polecam "Słownik synonimów", autorstwa Zofii Kurzowej, Zofii Kubiszyn-Mędrali, Mirosława Skarżyńskiego i Justyny Winiarskiej, wydanego przez Polskie Wydawnictwo Naukowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisząc ogólnodostępnego bloga, wnioskuję, że jesteś osobą dojrzałą i rozsądną. Osoby takie, przyjmują również negatywne komentarze i próbują poprawiać swoje błędy. Bloga piszesz dla innych więc powinnaś się przede wszystkim liczyć z ich opinią. Krytyka to dobra lekcja z której powinno się wyciągać wnioski. Usuwając "obraźliwe" komentarze uciekasz od problemu, udając że go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjecia :) Pamiętaj, że każdy kiedyś zaczynał. TRENING CZYNI MISTRZA. Rób to co sprawia Ci radość. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te 3 anonimy o.0 Mam wrażenie, że napisała je jedna osoba, w dodatku ta krytyka jest niezasłużona, a sam autor komentarzy nie umiał powiedzieć, co dokładnie w wypowiedziach jest źle. Też raz taką u siebie miałam, zarzuciła mi, że mam teorie z kapelusza, jak zapytałam, które niby, to dowiedziałam się, że nie umiem czytać ze zrozumieniem. Logika hejterów.
    Podoba mi się tak minimalistyczny szablon. I jaki ładny odcień różu w linkach :) Za to nie lubię blogów szerszych od mojego ekranu.
    Same teksty są nieźle pisane, choć krótkie, ale ten blog przecież nie o tekstach; zdjęcia mi się bardzo podobają. Szkoda, że sama nie umiem takich robić.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka