wtorek, 15 września 2015

Spotkanie z Maffashion, New look 2015

Jeżeli ktoś kiedyś powie w moim towarzystwie, że marzenia się nie spełniają, to chyba go kopnę... Jedno z moich największych marzeń spełniło się w weekend - spotkałam Maffashion. Odkąd tylko pamiętam obserwowałam Julie na kontach społecznościowych i dokładnie przeglądałam każdy post na jej blogu, zawsze podobały mi się jej delikatna uroda, stylizacje, styl bycia i charakter. Marzyłam tylko, żeby spotkać Julie i móc z nią porozmawiać (chociaż przez chwilkę). Nigdy nie myślałam, że się uda, do czasu aż w piątek wieczorem Tata powiedział - "pojedziemy". Ten tekst może zabrzmieć trochę jak słowa jakiejś psychofanki, ale tak jest chyba zawszę kiedy ktoś kto marzył o czymś bardzo długo, opowiada relacje z czasu spełniania swojego marzenia...
Prawie całą noc nie spałam, bałam się, że kiedy zasnę, a potem się obudzę, to okaże się, że był to tylko sen. Rano wstałam na korepetycje z matematyki i żyłam tylko myślą, że o 13 to się stanie - spotkam Ją. Bałam się, że nie dojedziemy, a jednak... Było niesamowicie, pomimo długiego stania w tłumie przez co moje włosy straciły już swoją objętość, krótkiego czasu na rozmowę z Nią i paraliżu (który możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej) jaki mnie ogarnął kiedy nadeszła moja kolej, udało się. Miałam tyle do powiedzenia, a wybełkotałam może 4 zdania... No cóż - może następnym razem się uda. Jeśli widzieliście snapa Julki "siema lel" to ja :) Julia jest niezwykle ciepłą i kochaną osobą, co udowodniła na tym spotkaniu. W jej oczach było widać łzy szczęścia, spotykając niektóre osoby i słuchając ich słów. Nigdy nie miałam innego zdania o Niej, ale teraz utwierdziła mnie tylko w swoim przekonaniu. Dodatkowo spotkałam ludzi, których mogłam zobaczyć tylko w internecie i o których spotkaniu mogłam tylko marzyć, Damiana Siczka, Ciocie i Wujaszka Liestyle.

Co się dzieję teraz, kiedy ktoś pyta mnie jak było? Odpowiadam - "to był najlepszy dzień mojego życia!" 
Jeśli kiedykolwiek zwątpicie w realizację swoich marzeń - rozwiejcie szybko te myśli! Bo jeśli się czegoś bardzo chce i wierzy się w to, że może się to spełnić to prędzej czy później się to stanie.


 







29 komentarzy :

  1. Cudownie, że udało Ci się spełnić to marzenie :) Ja również marzę o takim spotkaniu, nie z Julka ale z Ewa <3 Wierzę, że mi się uda! Tak jak mówisz - trzeba spełniać wierzyć w spełnienie :)

    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że udało Ci się spełnić to marzenie :) Ja również marzę o takim spotkaniu, nie z Julka ale z Ewa <3 Wierzę, że mi się uda! Tak jak mówisz - trzeba spełniać wierzyć w spełnienie :)

    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie że spełniłaś swoje marzenie :) ja też bardzo lubię Julkę, ale traktuję blogerki jak równe sobie? nie wiem czy to dobre określenie. To po prostu ludzie z pasją - fajną pasją taką jak moja i tyle. Nigdy nie widziałam w żadnej idolki. Może to dziwne ale nie rozumiem jak niektórzy przesadnie się ekscytują, płaczą, proszą o autografy i pytają nawet o 'rozmiar majtek'.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, ze udalo Ci sie ja w koncu spotkac!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam Julkę i zazdroszczę spotkania jej! :) mam nadzieję, że i moje marzenie się kiedyś w taki sposób spełni :) pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Maff,zazdroszczę spotkania:) Zdjęcia wyszły bardzo fajnie:) A twoja koszulka jest świetna! lel hahaha

    Zapraszamy do nas:) alohakm14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Maffashion! Zazdroszczę spotkania :)


    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)
    http://klaudiasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli to było jedno z Twoich marzeń, to naprawdę super, że je spełniłaś! Oby więcej takich dni ;)
    http://vaguue.blogspot.com/2015/09/dottore-butter-masaz.html

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ile ludzi :) Fajnie ze spełniłaś swoje marzenie :) ja w niej nie widze nic takiego nadzwyczajnego;)
    pozdrawiam

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    kliknij - dzięki z góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fany post :) ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będe komentować nowe posty ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę ci zazdroszczę! Jest trochę podobna do ewy farnej z twarzy :)
    NOWY POST! ZAPRASZAM BLOG MELA

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejka, zazdroszczę! ♥ Śliczne zdjęcia! *.*
    Obserwujemy?
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę spotkania z Maff! <3

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maff to jedna z moich ulubionych blogerek, lubię ją za wszystko, za styl i za to jaką jest osobą! Można powiedzieć, że jest dla mnie wzorem. Zazdroszczę spotkania, musiało być to dla Ciebie emocjonujące przeżycie! Gratuluję spełnienia marzenia!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię Maff. Super, że spełniłaś swoje marzenie :)

    hmuoyevol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O proszę jakie piękne dziewczyny na jednym zdjęciu ładnie wyszłaś :)
    pinaxi.blogspot.com (Odwdzięczam się obserwacją,komentarzem)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale suuuper! :D zazdroszczę zdjęcia! :)
    świetny post! :)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra wygląd i cudny wpis !

    zapraszam do mnie!
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jak ja Ci zazdroszczę, kocham Maff!
    Spotkanie z tego co widziałam na snapowej relacji było niesamowite :)



    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na nowy post, a w nim TOP 5 tej jesieni http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/09/prosto-z-wybiegu-czyli-top-5-na-sezon.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ,że miałam okazję spotkać ją na żywo ! :)


    Pozdrawiam serdecznie + zapraszam do mnie w wolnej chwili ,miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, zazdroszczę Ci strasznie spotkania z maff <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ! Też chciałabym ją spotkać :)
    ps świetny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Też byłam i napisałam o tym cudownym spotkaniu na moim blogu! :) Maff okazała się jeszcze piękniejsza na żywo niż w internecie ♥ Pozdrawiam serdecznie :*

    http://pauuls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka