czwartek, 10 września 2015

Powody, które sprawiają, że się uśmiecham

Oj, dawno mnie tutaj nie było... Ciężko jest na początku roku szkolnego, oj ciężko... No cóż w tym roku zaczynają się rozszerzenia, ale kto mówił, że będzie aż tak dużo ich na samym początku? Dodatkowo na drodze zawszę stanęły jakieś przeszkody, które uniemożliwiały mi napisanie posta dla Was. Pogoda w ostatnich dniach jest okropna i codziennie mnie dobija od nowa, tak że mam wrażenie, że przechodzę załamanie i depresję dwadzieścia cztery razy na dobę.

Kiedy jest nam najtrudniej się uśmiechać? Chyba właśnie teraz - w jesiennym okresie, kiedy jest zimno, szaro i deszczowo. Teraz we wrześniu, gdy wróciliśmy do rzeczywistości jaką jest szkoła, wiem jak trudno jest nam znaleźć jakieś pozytywy naszego życia. Wczesne wstawanie, długie lekcje, zajęcia pozalekcyjne itd... - Tak to okropne. Zaczynamy odliczać dni do wakacji, a kiedy widzimy jak dużo ich jeszcze pozostało, załamujemy się i najchętniej przespalibyśmy cały ten okres. Jednak nie możemy się poddawać! Trzeba podnieść głowę i ruszyć przed siebie, a naszczę ulubione drobne rzeczy poprawią nam humory. Dzisiaj mam dla Was listę rzeczy, które sprawiają, że się uśmiecham. Są to drobiazgi, ale to nie dziś udowodniono, że musimy się cieszyć z tych najmniejszych rzeczy. A jakie są Wasze powody, które poprawiają Wam humor?

 zapach kawy  MakeLifeEasier  śmieszne zdjęcia Maffashion  zakupy  spotkania z przyjaciółmi  wygłupy  udany post

 rosnące statystyki bloga  szczęście mojej rodziny  ulubiona muzyka komedie romantyczne  pakowanie prezentów  pieczenie ciasta  Ed Sheeran   sen przytulanie

oglądanie starych filmów nagrania ze znajomymi   podróże weekend zdjęcia z dziubkiem Plotkara   Oreo

   uśmiech przyjaciół Boże Narodzenie maliny spacer w deszczu bieganie

wysoka temperatura słońce szczerość uśmiech ludzi w autobusie

wspominanie dzieciństwa zdjęcia na instagramie   snapchat  historię opowiadane przez ludzi porządek

pocztówki, paczki i listy wygodne buty  dobre oceny  wspomnienia  zdjęcia powieszone na ścianach

film Pół żartem pół serio posty na moich ulubionych blogach czarno-białe zdjęcia  sukcesy

☺ słodkie zapachy perfum  film z dzieciństwa ☺ płyty ze ślubów  długie sms'y  ananasy

☺ wyjścia do kina  lemoniada ☺ lato  dobra książka  spontaniczne wyjazdy ze znajomymi

☺ ulubione ubrania ☺ ciepłe swetry ☺ równa opalenizna  inspiracje ☺ pomysły na nowe posty ☺ pozytywna energia ludzi
P.S. W jakim konkursie najchętniej wzięlibyście udział?










16 komentarzy :

  1. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w szkole również nie jest za kolorowo, nauki jest masa. Mimo, że pogoda nam nie sprzyja to warto czasami po prostu uśmiechnąć się do kogoś, to naprawdę poprawia humor :) Mi najwięcej powodów do uśmiechu sprawiają przyjaciele i rodzina!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moje oko cieszy wiele rzeczy, ale chyba nic tak jak Pih, BubbleTea (co oni tam dodająXD) i piękne zadbane blogi które można godzinami oglądać.

    najfajniejsze są konkursy kreatywne. nie lubię bannerów i lajków c;

    OdpowiedzUsuń
  4. jest duzo powodow do usmiechu :)


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej cieszą właśnie drobiazgi. Nowy długopis, uśmiech, żarty... :)

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne powody, najważniejsze to czerpać radość z małych rzeczy :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Nie przestawaj się uśmiechać, bo nigdy nie wiesz kto zakocha się w Twoim uśmiechu " ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze to uśmiechać się z najmniejszych rzeczy i powodów :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega pozytywny post :) Właśnie siedzę nad kubkiem pełnym kawy i też jakoś tak mi weselej

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie w sumie jesień aż tak nie dołuje. Uwielbiam te wszystkie kolory kiedy wracam ze szkoły autobusem i zapach trawy po deszczu. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszmy się z małych rzeczy, takich drobiazgów a i dzień będzie wydawał się lepszy :)

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog i post! może wspólna obserwacja? x
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com,jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy,dziękuję! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia !
    http://theworldofgunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy podobne zdanie bo 44 (mam nadzieje, że dobrze policzyłam :P) z tych wszystkich wymienionych rzeczy też sprawia, że mój dzień staje się lepszy i mam uśmiech na twarzy :*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka