środa, 23 września 2015

Pierwszy dzień i najwygodniejsze buty na świecie

No i przyszła...
Jesień oraz pora, aby wyjąć z szafy płaszcze, kurtki i szaliki. To chyba najmniej lubiana przeze mnie pora roku. Owszem, lubię tę złotą polską i ciepłą jesień, ale kiedy jest szaro, zimno i deszczowo, to najzwyczajniej w świecie nie chcę mi się nawet wystawiać nosa spod kołdry.


Wiem, zabrzmi to dziecinnie, ale myślę sobie wtedy, że chciałabym być niedźwiedziem. Zasnąć teraz i obudzić się dopiero na wiosnę. Wydaję mi się, że to właśnie jesienią ludzie są najsmutniejsi w całym roku, że starają się chować swój smutek pod kolorowymi szalikami i czapkami, które no cóż... - nie zakrywają smutnych oczu. Z racji, że w zeszłym tygodniu było jeszcze ciepło nie mogłam się zakryć grubym szalikiem i czapką. Mam dla Was zdjęcia letnie, ale z jesiennymi symbolami, bo z czym jak nie z wrzosami, jabłkami i suchymi liśćmi kojarzy się jesień?

Moda jest, a potem przemija i znów wraca. Świetnym przykładem są na to Adidasy Superstary. Buty te powstały w 1969 roku i były stworzone do grania w koszykówkę, jednak z czasem ludzie zauważyli, że są tak wygodne, a zarazem modne, że nadają się do użytku codziennego. Od dawna marzyłam o tym modelu butów i odkładałam na nie pieniądze, teraz je mam, ale większość ludzi mijanych na ulicy także. Moja prywatna para znalazła zastosowanie w outfitach z sukienkami, spodniami i grubymi swetrami, dlatego już wiem, że będą to moje ulubione buty. Zastanawiam się tylko, kiedy znudzą się innym i znów zaczną nosić conversy. Buty są klasycznym przykładem luzu i elegancji, dlatego pewnie wróciły do mody po latach, a dla mnie to najwygodniejsze buty na świecie!

Zdecydowanie do moich ulubionych czynności jesiennych należy oglądanie ukochanych filmów, zawinięta kocem od stóp, aż po czubek głowy, słuchanie smutnych piosenek, spacer w kaloszach i z parasolem, picie gorącej herbaty z imbirem, oglądanie po raz tysięczny Plotkary, noszenie grubych szalików, wspominanie różnych chwil i wiele wiele innych. No cóż, trzymajmy kciuki za to, żeby ta jesień była ciepła, a za 180 dni znów będzie wiosna!











Zdjęcia - Karolina Kania
Facebook: http://www.facebook.com/sosnowskaphoto
Instagram: http://instagram.com/tosiuuula


14 komentarzy :

  1. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. buty masz super :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super post i zdjęcia :)
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się czy nie kupić tych butów, bo na Tobie wyglądają świetnie!

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. długi czas zastanawiałam się nad zakupem tych butów, ale co pojawiałam się w sklepie nie było numery 37,5 :I Ja uwielbiam jesień, niektórzy twierdzą że w kryzysowych sytuacjach jestem niepoprawną optymistką i szczerze cenie sobie tą cechę. Ale trzeba przyznać - jesień pomimo wszystko wprowadza nas raz na jakiś czas w melancholijny nastrój, ale czy to nie jeen z jej uroków?

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wrzosy, i piękne zdjęcia ;)

    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. taaak! te buty są super :D mega wygodne, a do tego pasują do wszystkiego :)
    zapraszam do mnie narebelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne buty i piękne zdjęcia :)
    http://agatavvosik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno, jak można było napisać "Wydaję mi się" i z tego co widzę to nie literówka, bo bardzo często błędnie zamiast "e' wpisujesz "ę". FATALNIE, 17 lat, klasa humanistyczna i takie byki, potworne...

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka