środa, 30 września 2015

Jesienna szarówka

Życie obdarowuję każdego z nas rzadkimi chwilami zwykłego - szczęścia. Czasem to szczęście trwa moment, czasem rok, a czasem całe życie. Zależy jaką historię napisał nam los.


Jednak ostatnio mam wrażenie, że życie nie chcę się ze mną dzielić szczęściem... Czemu, sama nie wiem? Prawdziwą karą jest to, że wspomnienie tych rzadkich chwil nie opuszcza nas nigdy, uciekamy w krainę wspomnień, przez co przez resztę życia chcemy do niej wrócić i tam żyć.W życiu trzeba jednak nauczyć się odrzucać od siebie wszystko to, co nie jest warte zatrzymania. I pamiętać, że nikt nie jest winien drugiemu człowiekowi - uczucia. Uczucia do drugiego człowieka, to wybór, który codziennie podejmujemy na nowo. Często mówimy jedno, a robimy drugie.Nic chyba na to nie poradzimy, że jednego dnia nasze serce coś czuję, a drugiego podąża już w zupełnie innym kierunku. Z miłością, przyjaźnią i każdym innym uczuciem. Kiedyś tak blisko, dziś tak daleko. A z czasem zauważamy, że nasi przyjaciele przestali nimi być... Idziemy w odstawkę, bo pojawiają się inni. A może rzeczywiście przerwy są dobre?

Przyszła jesień, a z nią pora na zmiany.
W nocy z niedzieli na poniedziałek, kiedy nie mogłam spać, postanowiłam i stworzyłam nowy wygląd bloga. Gayle Forman pisała: "Czasem człowiek dokonuję w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka..." - może i miała rację, bo czasem "to coś" jest silniejsze od nas samych. Dalej jest klasycznie i biało, ale inaczej... Jak Wam się podoba? Nie chciałam dużo zmieniać, ale stwierdziłam, że zmiany są dobre i że pora już na coś nowego! A Wy jak uważacie? Zmiany są dobre? Na większe na razie się nie decyduję, ale zmiany tutaj jak najbardziej już przypadły mi do gustu. Już niebawem zmienię fotografię, które dobrane są tutaj do grafiki i pobawię się jeszcze z czcionkami, a jeszcze kilka innych niespodzianek na pewno się znajdzie. Chciałam, żeby to wyglądało trochę inaczej, ale spodobało mi się coś co wyszło przypadkiem i na jakiś czas chyba tak zostanie, a z czasem - małymi kroczkami, kto wie? Może wtedy wszystko się tutaj zmieni.
Z tempem w jakim tutaj zaglądacie myślę, że za miesiąc licznik wybije 100K wyświetleń, a z tej okazji pojawi się tutaj konkurs dla Was! Konkurs, nie będzie byle jaki, bo nareszcie będę mogła zobaczyć pomysłowość moich czytelników. W sobotę znajdziecie tutaj post "Podsumowanie miesiąca", który będzie się teraz pojawiał co miesiąc zamiast "Ulubieńców miesiąca".

Podczas tych szarych, smutnych i zimnych dni jakie ostatnio nie dawały nam spokoju, ważne jest, aby ubrać się ciepło i zabezpieczyć przed panującymi wkoło wirusami, także trzymajcie się ciepło!

Całuję Tosia








Zdjęcia: Michalina Wachowicz


Na sobie mam:
Koszula - Dresslink  / Spodnie - New Look / Szalik - Cubus
Zegarek - Quartz / Buty - Adidas / Torebka - Topshop / Płaszcz - ...

2 komentarze :

  1. cudna stylizacja :)
    ja za odrobinę szczęścia oddałabym prawie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix zdjęć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka