sobota, 15 sierpnia 2015

Współpraca? My wishlist

Jakie było moje zdziwienie kiedy wczoraj otworzyłam maila od firmy Dresslink.com, nigdy nie myślałam, że dzięki mojemu blogowi będę czerpać jakieś korzyści, a jednak... Jak widać nie zastanawiałam się długo nad przyjęciem ich propozycji. Skoro i tak robię zdjęcia na tego bloga, to dlaczego nie robić zdjęć z produktami tej firmy? Stwierdziłam - czemu nie? przecież to super przygoda! 
Dresslink oferuję nam niezwykle oryginalne ubrania jak i dodatki, które na pewno zaskoczą nie tylko Ciebie, ale także twoich znajomych. Ceny produktów są rewelacyjne, bo możemy kupić coś pięknego za niewiele! A kontakt? W razie jakichkolwiek wątpliwości firma od razu odpowie na Wasze pytania.


Niżej możecie zobaczyć moją wishlist, produkty, które szczególnie mi się spodobały. Wielka prośba do Was - klikajcie w linki pod zdjęciami.





Konkurs! 
W komentarzu podaj cenę wybranych rzeczy (im więcej tym lepiej!) i link do swojego bloga
W kolejnym poście polecę 5 blogów, które najbardziej mi się spodobały :)

32 komentarze :

  1. Ja też niedawno podjęłam współpracę z tą firmą i teraz czekam na moją paczkę :)
    Poklikałam we wszystko bo wiem, że Ci zależy.
    Bluzka- $ 4.14
    Bluza- $ 3.26
    Koszulka- $ 2.87
    Spodnie- $ 8.31
    Koszula- $ 5.30
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że współprace to bardzo fajna rzecz. świetne ubrania wybrałaś :)
    Różowa koszula 5.30$
    Spodnie 8.31 $
    Czarna bluzka 2.87$
    Bluza 3.26 $
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikalam bezinteresownie i gratuluję :) wiedziałam że wkrótce się uda!

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikałam;) gratuluje współpracy i życzę owocnych zdobyczy:D

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane, super ciuszki!:)
    Klikniesz u mnie będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czarna bluzka genialna, poklikałam
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa wishlista :) Poklikałam
    ceny: bluza $3,26
    bluzka z wyciętymi plecami: $2,87
    spodnie $8,31
    różowa koszula: $ 5,30

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wishlista! Poklikałam:) Powodzenia w współpracy:*
    Serdecznie zapraszam do siebie! Będzie mi bardzo miło Cię gościć i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy ! Świetny post ! BArdzo podobają mi ise te spodnie z dziurami ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że Ci się uda z tą współpracą :* ceny: $5.30 | $8.31 | $2.87 | $3.26
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia! Na pewno zaczniesz współprace ;)
    Dresslink ma na prawdę świetny asortyment!
    $5.30 / $8.31 / $2.87 / $3.26 /
    pozdrawiam :)

    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane :D
    Ceny :
    5.30$
    8.31$
    2.87$
    3.26$


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. poklikałam :D
    5.30$ 8.31$ 2.87$ 3.26$

    i śliczne rzeczy wybrałaś :D zapraszam do siebie a jesli się spodoba zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane! :)
    Ceny: 5.30$, 8.31$ (cudowne są te spodnie!), 2.87$, 3.26$ :)
    Gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomagam-klikając :). Ceny:
    1. $5.30
    2. $8.31
    3. $2.87
    4. $3.26

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje współpracy:) Zamawiałaś kiedyś rzeczy z tej stronki?Bardzo mnie to ciekawi:)

    http://mrsxbloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne rzeczy wybrałaś :)
    Różowa koszula -5.30$
    Spodnie -8.31 $
    Czarna bluzka -2.87$
    Bluza -3.26 $

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No no wybrałaś bardzo fajne ciuszki ;) Szczególnie te bluzka z dziurami w kształcie skrzydeł mi się podoba ;P Poklikałam ;)
    Zapraszam na mojego bloga Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzisz Kochana jaka jaka okazja! A Ty chciałaś usunąć bloga, jestem Twoja fanka ;) Poklikałam :)
    $5.30
    $8.31
    $2.87
    $ 3.26
    Może mi się w koncu poszczesci :D
    xoxo nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. AAA I am in love with your style! thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten sklep ma świetne rzeczy! Poklikałam we wszystkie możliwe linki :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam. :) Świetny blog! ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rzeczy, poklikałyśmy we wszystkie linki ;) życzymy powodzenia przy współpracy :* pozdrawiamy !
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej zostałaś nominowana do Liebster Award! :)
    Więcej: upwhatnext.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Ci współpracy! <3

    Oczywiście poklikane :*

    Koszula - US$ 5.30
    Spodnie - US$ 8.31
    Bluzka - US$ 2.87
    Bluza - US$ 3.26

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane!
    Ja też zaczynam współpracę z tą firmą :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  28. poklikałam uczciwie czy mogłabym liczyć także na Twoją pomoc ? :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka