poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Sny - czym one tak naprawdę są?

"Sny to od dawna jeden z przedmiotów zainteresowania osób parających się magią i ezoteryką. Nie od dziś przypisuje się konkretne znaczenie zarówno poszczególnym symbolom sennym, jak i treści, która pojawia się we śnie. Wierzy się, że to, co nam się przyśni może mieć odzwierciedlenie także w rzeczywistości. Marzenia senne mają swoje podłoże w podświadomości, która w ciągu dnia rejestruje ludzkie pragnienia, lęki, myśli i obawy."

Czy myśleliście kiedyś o tym, dlaczego dany sen się Wam przyśnił? Ile razy ktoś z nas budził się rano i żałował, że ten piękny sen się już skończył i że znów widzimy naszą rzeczywistość? Albo budził się zalany potem, albo z mokrą twarzą od łez? Skąd to się bierze, sama nie wiem, ale jak dla mnie jest to dziwne zjawisko.

Ja ostatnio zaczęłam się nad tym zastanawiać szczególnie... Od kilku nocy śni mi się pewna osoba - nie wiem dlaczego, a kiedy się budzę nie pamiętam nawet co robiła. Pamiętam tylko kto to był i że mi się śnił. Jasne, sprawdzałam znaczenie tego w sennikach, ale każdy z nich mówi mi coś innego, dlatego przestałam już im ufać i myślę, że to po prostu zbieg okoliczności.

Czasem śnie sobie o tym, że biegnę, a potem nagle wpadam do urwiska.  Ktoś mi kiedyś powiedział, że śnimy o tym o czym myśleliśmy przed zaśnięciem - czy tak jest? Nie wiem, więc chyba dziś to sprawdzę!





Zdjęcia: Karolina Kania

Facebook: http://www.facebook.com/sosnowskaphoto
Instagram: http://instagram.com/tosiuuula

14 komentarzy :

  1. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sny są swoistego rodzaju naszym drugim życiem - odrealnionym i trudnym do zrozumienia... Jest wiele teorii dotyczących snów - ich pochodzenia, przyczyn powstawania i znaczenia... Mają w sobie "coś" niezwykłego bardzo często dając nam do myślenia... Czy są pewnego rodzaju projekcją przyszłości...? A może zlepkiem wyrwanych z kontekstu pojedynczych chwil...? Mimo iż ciało w czasie spania odpoczywa to mózg nadal pracuje lecz zachodzące w nim procesy różnią się od tych, których doświadczamy w czasie dnia... Nigdy nie wiadomo co i kiedy nam się przyźni - zaskakiwani przez własne sny bywamy na każdym kroku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam często prorocze sny.. śnią mi sie ludzie i miejsca które potem poznaję, albo też takie które nigdy się nie spełnią :c

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzis mialam taki sen, ze boje sie teraz spotkac z tymi ludzmi..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Sny to dziwna, ale intrygująca sprawa. U mnie nie zależy to od myśli przed snem. Wszystkie zahaczają o jakieś tematy nie z tego świata :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Sny są dziwnym i tajemniczym zjawiskiem :D. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czesto coś mi się śni.. ale zazwyczaj jak już wstanę to nie pamiętam do końca co mi się śniło :(
    ale wierze, że niektóre sny mają nas przed czymś ostrzec :)
    ładniutka jesteś, pozdrawiam :*

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wierzę w to, że sny mają jakąś magiczną moc w sobie i swoim znaczeniu....
    hm...

    piękne zdjęcia :)
    buziaki! i słodkich snów dziś !
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio chciałam coś napisać na ten temat. bardzo mnie ciekawi temat snów, dlatego fajnie, że trafiłam na ten post :))
    pozdrawiam :*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami zdarzyło mi się ,że coś mi się śniło a potem to się wydarzyło co było dziwne i również słyszaam o tym,że ponoć snimy o tym o czym myśleliśmy przed snem.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mi tylko raz zdarzyło się tak, że jeśli o czymś myślałam, to tak mi się śniło :/
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie sny to dziwne zjawisko. Mózg tak jakby tworzy swoje własne filmy i je nam odtwarza. Śmieszne...
    Pamiętam nawet sny z przed kilku lat. Niesamowite.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  13. często o tym myślę, sennik sprawdzam za każdym razem kiedy pamiętam swój sen i czasem boje sie nawet o swoje życie:D
    best-frieend.blogspot.com ~nowy post i troszkę zmian, zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka