poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Room Tour

Kochani!
Jak się macie? Mam nadzieję, że dobrze wykorzystaliście pierwszy miesiąc wakacji i że drugi wykorzystacie równie aktywnie! Na ten miesiąc planuje dla Was mase postównie tylko wakacyjnych, pojawią się także małe przepisy na letnie przysmaki, School Bag, Daj całusa Coca Coli i wiele wiele innych. Oczywiście, ten czas nie minie bez niespodzianek, które pojawią się m.in ostatniego dnia tego miesiąca. Ja miałam zabieg stopy i przez najbliższe dwa tygodnie nie mogę jeździć nad jezioro albo na basen, a dziś zaczynają się upały... Na całe szczęście mam jeszcze jakieś wyjścia awaryjne, które nie pozwolą mi się rozpuścić.

Dziś mam dla Was obiecany wcześniej Room Tour. Tutaj możecie zobaczyć jak pokój wyglądał wcześniej. Teraz jest bardziej przejrzyście i jasno. Niewiele się nie zmieniło, poza kolorem ścian, ustawieniem mebli i kilkoma nowymi dodatkami, ale jak dla mnie teraz to strzał w dziesiątkę! Wiele osób pewnie od razu po zobaczeniu bieli myśli - "o nie, znów kolejny pokój jak z tumblr", a tu proszę nic podobnego. Może i ten pokój mógłby przypominać typową internetową inspirację, ale potrzebne byłoby jeszcze wiele zmian, a poza tym byłoby to strasznie nudne. We wcześniejszym Room Tourze pisałam, że z wyglądu czyjegoś pokoju można się naprawdę dużo dowiedzieć o jego mieszkańcu i dalej zdania nie zmieniam, bo nawet z ułożenia niektórych przedmiotów można odczytać różne rzeczy o Nim! Właściwie o takim wyglądzie tego pomieszczenia marzyłam, jeszcze tylko powiesić zdjęcia i oprawione w ramkach instadruki nad łóżkiem i wszystko nareszcie będzie gotowe!
Jak Wam się podoba zmiana?









15 komentarzy :

  1. Super :) Tez robie nowy pokój. :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę komputera :p on zawsze prezentuje się pięknie w internetowych inspiracjach ale i w room tour :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w Twoim pokoju - dziewczęcy a jednocześnie stonowany, gustowny... piękny!
    Obserwuję i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam <3
    amimittexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. MAsz bardzo ładny, jasny pokój! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczny pokój <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wnętrze. Widać, że dbasz o każdy szczegół ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zmiana ! Bardzo fajnie wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pokój :) i Ed ♥
    zapraszam ----> http://life-is-julia.blogspot.com/
    dopiero zaczynam ale jeśli ci się spodoba zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny pokój. Zazdroszczę takiego ;)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory nie moje, ale wygląda przytulnie :) piękne te obrazki a raczej napisy na ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny pokój. Odpowiada mojemu gustowi w 100% :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny blog !
    Zaobserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka