sobota, 29 sierpnia 2015

Podsumowanie wakacji 2015 i 5x W

Kochani!
Mam przyjemność pisać dla Was ten post, który pewnie będzie ostatnim w te wakacje, bo to niestety już we wtorek znów staniemy twarzą w twarz z rzeczywistością - tj. ze szkołą. Ooo jejku, sama nie wierzę, że to już koniec tych wakacji... Przecież to okropne, że ten piękny czas już dobiega końca. Wiem, że ten post miał być jutro, ale a jednak... Różni się on od wszystkich innych tym, że jest tak rozbudowany, jak możecie zauważyć posiada on film i masę zdjęć, a już w środę pojawi się tutaj konkurs! Te wakacje były naprawdę udane, owocne i szczęśliwe. Może tym razem nie wyjeżdżałam za daleko i na długo, ale te krótkie i udane wyjazdy dały mi naprawdę masę szczęścia i odpoczynku.
Wiele się wydarzyło: podjęłam pierwsze współpracę, byłam na koncercie Dody, zmieniłam wygląd mojego pokoju, obcięłam inaczej włosy, sporo czasu spędziłam nad jeziorami, nadrobiłam książkowe zaległości, odwiedziłam Warszawę, stworzyłam pierwsze wlepy dla Was i długo długo by jeszcze wymieniać...

Wlepy
Już dawno chciałam je mieć i rozdawać Wam, moim czytelnikom, ale to dopiero w te wakacje się udało i mamy to! Myślę, że jeśli dobrze pójdzie to każdy z Was powinien się załapać na rozdanie. Wlepy są proste, zawierają tylko logo bloga i link do niego. Lubię prostotę dlatego tutaj też na nią postawiłam - czy słusznie? Nie wiem, sami to oceńcie. 

Wycieczki nad jezioro
Mieszkam na pojezierzu, więc nie narzekam na brak możliwości ochłody w upalny dzień. To właśnie w te wakacje przekonałam się jak dobrze jest tu mieszkać, bo ma się możliwość - dziesięciominutowej wycieczki rowerem nad wodę i schłodzenie się w te upalne dni, które w te wakacje raczej nie dawały nam spokoju.

Współpracę 
Nigdy nie przypuszczałam, że jakąś podejmę, a tu proszę! Jedna z firm odzieżowych sama do mnie napisała, a kiedy przeczytałam tego maila, zabrakło mi oddechu i uświadomiłam sobie, że to właśnie od takich momentów w naszym życiu coś się zmienia. Druga współpraca, polega na robieniu zdjęć zdrowemu trybowi życia, wiem, że to może zabrzmieć dziwnie, ale zajęcie jest naprawdę super i wreszcie robie coś co kocham!

Wyjazd do Warszawy
Wyjazd ten opierał się głównie na obowiązkach, przyszłości  i współpracach, a dopiero potem na czymś pożytecznym. I chociaż mam 17 lat, to razem z przyjaciółką mogłyśmy pierwszy raz pojechać na taką całodzienną wycieczkę w przyszłość ulicami naszej stolicy. W Manekinie wyczekałyśmy swoje w kolejce zanim dostałyśmy stolik, nasz pociąg był opóźniony, a bateria w telefonie rozładowała się zdecydowanie za szybko, dlatego tylko częściowo mogliście zobaczyć na moim snapchacie jak spędziłyśmy ten dzień.

Wierni Czytelnicy
Nigdy nie przypuszczałam, że jest Was tu aż tyle! Dopiero kiedy przeszłam malutkie załamanie i chciałam usunąć bloga, przekonałam się na własnej skórze, że posiadam najlepszych czytelników na świecie. I chociaż niekażdy z Was się ujawnił to otrzymałam całą masę maili, wiadomości i słów, które podniosły mnie jak zimny prysznic. I oto ja - siedzę właśnie po turecku na podłodze z laptopem na kolanach i jestem dumna, że się nie poddałam, że dzięki Wam jestem tutaj i mogę dla Was pisać.

Już nie mogę doczekać się przyszłych wakacji i coś czuję, że od świąt zacznę odliczać dni do nich!
A Wy jak spędziliście ten cudowny, wakacyjny czas?


























21 komentarzy :

  1. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i super blog :)
    Zapraszam do mnie http://lostclaudia.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba miło mi będzie jak zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post :)
    śliczne zdjęcia :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się u Ciebie działo i dobrze, od tego są wakacje :)
    Fajne zdjęcia, lubię takie mixy :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tyle się działo to przynajmniej będziesz pamiętać te wakacje na długi czas :)
    I powodzenia w dalszych projektach :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod wrażeniem! widzę, że blog się rozwija i masz mnóstwo pomysłów na siebie. trzymam kciuki i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że twoje wakacje byly w 100% udane! Cieszę się też, ze nie usunelas bloga, jest super i jak widzę, caly czas sie rozwija :)
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się ze robiłaś dużo ciekawych zeczy w wakacje! Sliczne zdjęcia!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Gratuluję współpracy i bardzo cieszę się, że nie poddałaś się i dalej piszesz bloga :D
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :) będę wpadać częściej :) obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że Twoje wakacje się udały! Rób dalej to co kochasz, bo świetnie Ci to wychodzi! Ja na początku wakacji byłam na obozie we Francji, poznałam naprawdę masę cudownych ludzi! Później leniuchowałam w domu, spotykałam się ze znajomymi, uprawiałam dużo sportów :) Szkoda, że wakacje już się kończą!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. moje wakacje tez byly super!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. też planuję za jakieś pół roku zacząć z wlepami :D
    mogłabym liczyć na wejście w linki (najnowszy post), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie bardziej wykorzystane od moich i super! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że Twoje wakacje były tak udane! :)
    Ja swoje z początku za bardzo zmarnowałam, ale końcówką wakacji zdecydowanie to nadrobiłam :)
    Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. MEGA post i zdjęcia! Świetne podsumowanie tych wakacji!
    Obserwuję!

    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zdjęcia i ciekawy post! Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/
    Czy mogłabys poklikac w linki w poście poniżej? Byłabym baaardzo wdzięczna :) Dziekuję!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ah cudowne zdjęcia! wciągnęłam się w Twoje posty i zdecydowanie obserwuję! (nie, to nie żaden spam..) :)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka