środa, 26 sierpnia 2015

Instagram

Instagram - czyli chyba moja ulubiona aplikacja ze wszystkich możliwych, jest naprawdę świetna dla ludzi, którzy robią dużo zdjęć albo dla tych, którzy to lubią i chcą się nimi dzielić z innymi. 
Wiecie czego szczególnie nie lubię? Zdecydowanie tego, że ludzie próbują się na siłę wypromować przez instagram pisząc w każdym możliwym komentarzu: #f4f, #s4s albo #l4l, przecież skoro komuś spodoba się zawartość ich instagrama, to ludzie go zaobserwują i chętnie będą na niego wracać. Instagram jest fotograficznym portalem internetowym nie służącym do lansowania, ale do dzielenia się waszymi ulubionymi kadrami ze światem.

Jasne, dodaję trochę zdjęć na niego, ale tylko dlatego, że chcę się nimi z Wami podzielić i chcę żebyście je obejrzeli albo pokazali dalej. Przecież każde zdjęcie jest na swój sposób inne i każde ma swoją duszę, to dlatego nasze profile wyglądają zupełnie inaczej. Owszem, lubię te instagramy, na których zdjęcia są w jednym stylu, ale one nie zupełnie nie pokazują ich właścicieli, bo są robione na pokaz. Może parę osób z Was obserwuję mnie na nim, a może tylko przelotnie czasem go przegląda i wie, że kiedy dodaję coś na niego to tylko dlatego, że dane zdjęcie szczególnie przypadło mi do gustu.

W tym poście mam dla Was kilka moich ulubionych zdjęć, które zostały opublikowane na moim instagramie.
Zapraszam do oglądania i zaobserwowania mnie! Mój instagram

P.S. Zajrzyjcie jutro na mojego snapchata, bo tam będziecie mogli obejrzeć moją małą podróż.





11 komentarzy :

  1. bardzo fajny kolaż :) Instagram odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blog !
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam instagrama ! Twój jest genialny, piękne zdjęcia :) Będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ale ja akurat jestem na bieżąco z Twoim insta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię zaglądać na instagrama, można tam znaleźć naprawdę ładne i inspirujące zdjęcia, na Twojego na pewno wpadnę! :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię instagram, ale na razie mój telefon nie pozwala mi z niego korzystać. ^^

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham instagrama! najlepsza aplikacja razem ze snapchatem! <3

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego instagrama :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz od dłuższego czasu obserwuje Cie na instagramie;)
    Zapraszam :) nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjątka piękne :) estetyczne :)
    http://szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia !
    Obserwuje ;)
    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka