czwartek, 13 sierpnia 2015

Fit przez cały rok!

Każda z nas marzy, żeby przez cały rok - nie tylko w wakacje, mieć super kondycję, płaski brzuch i ładnie wyrzeźbione ciałko. Wiele z nas przetestowało już treningi Ewy Chodakowskiej, Anny Lewandowskiej, Mel B albo zupełnie inne, jednak każda z Nas na pewno ma swoje ulubione. Ja kiedy tylko mogę biegam, skaczę na skakance, robię brzuszki albo inne ćwiczenia na brzuch takie jak A6W albo ABS, oczywiście nie zapominam też o solidnym wycisku, który daję mi Turbo Spalanie z Ewą Chodakowską. Najważniejsze jest, aby nie wypaść z rytmu i cały czas ćwiczyć, musimy znaleźć sobie motywację, dla której ćwiczymy i chcemy zmienić coś w sobie, a kiedy to zrobimy, zakwasy staną się najprzyjemniejszym bólem, bo czując je będziemy żyć w świadomości, że coś nowego się zaczyna i że coś się zmienia.

Jasne, przy wysiłku fizycznym musimy pamiętać o zdrowym odżywianiu, najważniejsze jest, aby zapomnieć o cukrach, soli i napojach gazowanych, po których nasz brzuch wygląda jak nadmuchany balon. Super diety możemy znaleźć w książkach Magdaleny Makarowskiej, która w swoich książkach "Jedz Pysznie Chudnij Cudnie..." pokazuję nam jak przestawiając się na zdrowe żywienie możemy zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Jedzmy dużo sezonowych owoców i warzyw, bo to one poza białkiem są główną bazą naszej diety. Ja sama dawniej nie przepadałam za jedzeniem ich, ale kiedy zaprzyjaźniłam się z blenderem - koktajl owocowy stał się codzienną rutyną.

Jasne, dla nas dziewczyn ważne jest, żeby podczas ćwiczeń wyglądać dobrze, dlatego kupujemy odzież specjalnie przystosowaną do tego. Jednak pamiętajmy, że to najmniej istotne, dlatego ubrania na trening kupujmy luźne i lekkie ubrania, które nie mają ceny jak urwanej z kosmosu! Odpowiednie  i niedrogie rzeczy znajdziemy, m.in. w Decathlonie, H&M, Pepco (biustonosze sportowe) oraz w GOSporcie.
Nie dajmy się zwariować!







14 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia <3 bobry pomysł
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, napisany bardzo praktycznie :)
    Kiedys pytalas o wspolnu konkurs czy wspolprace. Jestem chetN :))

    Our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, napisany bardzo praktycznie :)
    Kiedys pytalas o wspolnu konkurs czy wspolprace. Jestem chetN :))

    Our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. post naprawdę ciekawy :) ja muszę sobie kupić tylko buty w sumie, bo zawsze jak ćwiczę to zakładam po prostu legginsy i średnioprzylegającą do ciała koszulkę. ;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam! moja silna wolna nie jest tak silna jak by się chciało :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czasem biegam, ale rzadko :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki masz pięknie wyrzeźbiony brzuch! To moje małe marzenie. Brak mi niestety czasu :(
    Chociaż... Czas mam. Trudno jest mi się pozbyć lenia.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL blog | MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear, I hope you visit my blog also. Keep in touch, pls. Best regards from Sarajevo.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz cudowną figurą ♥ U mnie jest brak samozaparcia, zaczynam i już mi się odechciewa...
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się utrzymywać zdrową kondycję staram się zdrowo odżywiać, ale gdy widzę loda to sie nie powstrzymuję :3
    nicol-nicolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej lubię treningi z Mel B. Żartuje podczas treningu, widać, że też się poci. Treningi z Chodakowską uważam za trochę sztywne ale za to bardzo lubię jej motywację i przepisy na facebooku. Nie ćwiczę, żeby schudnąć bo jestem szczupła, ale to to żeby utrzymać dobrą kondycję. Dajesz bardzo przydatne porady!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. najważniejsza jest motywacja! świetna figura:)
    zapraszam, MÓJ BLOG, KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. sportowa ładna odzież i wygodne oryginalne buty zawsze bardzo motywują nas do ćwiczeń :)!
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja robię to co robię :) Ja się nie przejmuję tym jak wyglądam, owszem nie będę wyglądać za dobrze ale to jest najmniej istotne :) Najważniejsze aby dobrze się czuć w swoim ciele :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka