środa, 19 sierpnia 2015

Bez zrozumienia

Wiecie co? Chyba się nie zrozumieliśmy. Skoro niektórzy z Was nie czytają postów ze zrozumieniem, to po co komentują potem zupełnie inny i wytykają mi to, że blog nie jest taki jak był wcześniej?


Nie chce się powtarzać, ale widocznie muszę... Przygodę z blogiem zaczęłam ponad dwa lata temu. Początek ten był właściwie prosty - założyłam bloga, żeby wstawiać na niego zdjęcia, które robię, aby dzielić się nimi z innymi. Z czasem tematyka bloga zaczęła się zmieniać - zmieniała się, zmieniała, aż wreszcie została taka jaka jest teraz. A to, że z czasem zaczęłam pisać nie tylko o zdjęciach, które w danym poście zostały opublikowane nie było rozpoczęte po to by zdobywać jakąś "karierę blogową" - zrobiłam to z czystej chęci dalszego rozwijania się i podążania w kierunku, który mnie interesuję. Kilka dni temu napisała do mnie jedna firma i mam zamiar zacząć z Nimi współpracę - może właśnie to otworzy mi drzwi do waszego zainteresowania, a potem do tej "kariery", o której nawet nie śnie... Mam nadzieję, że wierzycie we mnie i trzymacie mocno zaciśnięte kciuki.

Kiedy wyświetlacie bloga, po lewej stronie macie zakładkę - kilka słów o mnie, a w niej piszę dokładnie "Blog jest o mnie i moim życiu, ale najważniejsze - na podstawie zdjęć!". Kocham fotografię, pomogła mi naprawdę w trudnych momentach, dalej pomaga i myślę, że będzie pomagała mi jeszcze przez bardzo bardzo długi czas. Zdjęcia, które publikowałam tu na początku, były "zdjęciami chwili" złapanymi w kadrze momentami, które nie miały być nigdzie publikowane, a jednak się tutaj znalazły. Teraz takie zdjęcia będą pojawiać się w każdy wtorek - ufam, że się ucieszysz tajemniczy anonimku i może dzięki temu przestaniesz mi wytykać to co się tutaj wydarzyło. W tym momencie każde zdjęcie, na którym mnie nie ma jest robione przeze mnie. Kiedy robię post z inspiracjami staram się brać zdjęcia, które ja zrobiłam, a nie te pobrane z internetu, jak to zdarza się na większości blogów.

Wiem, że nigdy nie zrobię tego, żeby wszystkim było dobrze i żeby wszystkim się podobało, więc może inni powinni to uszanować? Nie chodzi o żadną karierę, chodzi o pasję, którą rozwijam - uwielbiam pisać i fotografować - i chyba właśnie to liczy się najbardziej? I uwierzcie mi na słowo, że to właśnie tutaj, na blogu nigdy nikogo nie udawałam - tutaj zawsze byłam sobą całym sercem.









Zdjęcia - Aleksandra StopaFacebook: http://www.facebook.com/sosnowskaphoto
Instagram: http://instagram.com/tosiuuula





20 komentarzy :

  1. mnie też kilka razy spotkała sytuacja, kiedy ktoś wcale nie przeczytał posta, a hejtował albo pisał coś bez sensu :/
    ♥ donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z hippie #OOTD! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem po co pisać specjalnie posta na temat anonimowego komentarza. gdyby ta osoba jeszcze miała odwagę się podpisać, to może może.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie był pierwszy taki przypadek, więc tylko dlatego zdecydowałam się na napisanie tego posta...

      Usuń
  3. Nie przejmuj się hejtami, ja bardzo lubię czytać twojego bloga, niezależnie jakie dodajesz zdjęcia. Ta osoba nawet nie miała odwagi się podpisać!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! <3 na pewno będę często wpadać, jeśli chcesz to możemy zaobserwować ;) zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam i zamieściłam dzisiaj swój pierwszy post: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/wrocaw.html ;) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie wiesz że taki spam jest niemodny już dawno??? I w dodatku tandenty. Czy przeczytałas chociaż post?

      Usuń
  5. Naprawdę nie przejmuj się takimi komentarzami :) A najlepiej nie reaguj, ponieważ jeśli oni zobaczą że to zobaczyłaś, wtedy oni zaczną być jeszcze bardziej nie mili :) Takie komentarze nie są warte uwagi :) Ja lubię czytać twojego bloga i sądzę że jest interesujący :) Trzymaj tak dalej i powodzenia :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powinnaś się zbytnio przejmować takimi komentarzami, szkoda czasu, rób co chcesz, przecież to Twój blog :)
    poklikałabyś u mnie w linki? odwdzięczę się w miarę możliwości :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Toska, lej na to i rób swoje. Chyba się powtarzam co? :) Nawet gdybyś chciała zmienić tematykę bloga to masz do tego pełne prawo i kij anonimom w oko/ew. oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem niektórych ludzi. Jeśli nie czytają postów to po co komentować.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie reaguj na takie zaczepki, bo nie można dać sobie wejść na głowę. Nie przejmuj się tymi bzdurami :) autorem zdjęcia nie jest tylko ta osoba która naciska nam guzik. Jeśli to Ty dobierasz ustawienia, przeróbkę, koncepcję blabla to śmiało możesz uznać pracę za swoją nawet gdy Ty jesteś na zdjęciu. Ludzie czepiają się z zazdrości, więc warto robić swoje i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zignoruj to, ja zawsze tak robię nie ma po co przejmować się takimi bzdurami.
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najgorsze są te anonimowe komentarze kiedy ktoś tylko potrafi nas krytykować. Nie przejmuj się nimi i rób dalej to co kochasz :)) Twój blog ma być pisany tak jak chcesz Ty, a nie jak inni. Jeżeli oni nie potrafią tego docenić to trudno. Ważne abyś Ty czerpała radość z tego co robisz :* Pozdrawiam :))


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia :)
    A kiedy dosytajesz komentarz od anonima to nie zwracaj na to uwagi. :) Nie warto! :)
    Chciałam zaoserwować bloga, ale wyskakuje jakiś błąd.
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ktoś nie rozumie, to rzeczywiście trzeba się powtórzyć i może po którymś razie to tego anonima to dojdzie :) zapraszam do mnie, jesteś miel widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie przeczytałam co tam po tym "komentarzu", bo uważam, że ani ty, ani ja nie musimy zwraczać na to uwagę. Btw, super stylizacja :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejterzy są wśród nas i zawsze się trafi taka osoba, której będzie coś nie pasować. Grunt to się nie poddawać :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka