sobota, 22 sierpnia 2015

Autumn I don't miss you

Naprawdę nienawidzę jesieni!
Wszystko jest takie szare, smutne i zimne, a humor jest gorszy niż wtedy gdy macie najgorszy czas w życiu. W jesienne wieczory, kiedy nie muszę się uczyć, uwielbiam zaparzyć wielki kubek swojej ulubionej herbaty, włączyć jeden ze starych dramatów i od stóp do głów owinąć się grubym kocem.
Może na zdjęciach tego nie widać, ale kiedy robiłyśmy je w czwartek, w powietrzu było czuć jesień. Włosy rozwiewał zimny wietrzyk, słońce już było mniej ostre niż zaledwie tydzień temu, a liście zaczęły powoli żółknąć i spadać. Chociaż bardzo tego nie chcę to może nadszedł czas, aby pożegnać się z latem? Na pogodę w te wakacje naprawdę nie możemy narzekać, bo była piękna, przez prawie cały czas świeciło słońce, było ciepło, a deszcz padał może dwa razy, ale czy nie mogła by się taka utrzymać do listopada?

Ten tydzień był naprawdę pracowity, przygotowałam rzeczy do szkoły, chociaż jeszcze nie kupiłam wszystkich, zrobiłam całą masę postów na pierwsze trzy miesiące szkoły, gdybym przypadkiem przez naukę nie miała w ogóle czasu, żeby tu zaglądać, przygotowałam wlepy, które mogliście zobaczyć na moim instagramie albo snapchacie, a dodatkowo zrobiłam jeszcze całą masę rzeczy, które będziecie mogli niebawem tutaj zobaczyć. W poniedziałek zrobię dla Was dzień na snapchacie, także zobaczycie jak to u mnie wygląda, a na czwartek szykujcie się na małą podróż.
Napiszcie mi w komentarzach jakie posty chętnie byście tutaj przeczytali, a będzie nam zdecydowanie łatwiej.

Całuję, Toś









Zdjęcia: Hanna Sosnowska



Kombinezon - Medicine / Buty - Stradivarius / Biżuteria - Apart, Tous i I am

Facebook: http://www.facebook.com/sosnowskaphoto
Instagram: http://instagram.com/tosiuuula

13 komentarzy :

  1. Doskonale cię rozumiem, też nie lubię jesieni :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!

    >> ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA KONKURS NA MOIM BLOGU! <<



    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog i zdjęcia!♥ Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji! Myślę,że warto :)
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tym kombinezonie. Ja już też zaczynam dostrzegać pierwsze oznaki jesieni. Niby lubię sam klimat tej pory roku, jednak wolę ciepełko lata:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nawet lubię jesień, nie przeszkadza mi :D Piękny kombinezon, ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam kocham jesień! złotą w szczególności, ale takie ponuraski z kocem,herbatą i książkami też uwielbiam. Zimy nie lubię, chyba że jest ładna i śnieżna w okresie świąt to tak. Latem jest mi znów za gorąco. Dlatego jesień i wiosnę lubię najbardziej :P

    cudny kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie lubię jesieni, zimno, mokro... uh. Ale czasami są pozytywy. Urodziny, ciepła herbatka, pachnące świeczki :)

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z dnia na dzień pogoda coraz bardziej przypomina jesień ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to tam kocham jesień! Bardzo ładne zdjęcia, ja dopiero zaczynam może ocenisz?
    Z góry dzięki!
    http://cro4toan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nie lubię jesieni - nie znoszę ciągłego deszczu. Uwielbiam wiosnę ;)
    Ładne zdjęcia.
    Heaven in Black | Truth of Thunder

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post :)

    Zapraszam na mojego foto bloga
    http://ladycloud.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka