środa, 8 lipca 2015

Special holiday playlist!

Wiem, że wczoraj na snapchacie zapowiedziałam na dziś post: Q&A, ale niestety nie dostałam wystarczającej ilości pytań, dlatego czekam w komentarzach na wasze pytania i obiecuje, że następny post nim będzie. Dla tych, którzy nie oglądali wczoraj mojego TAGu: Day with me, na moim snapchacie podaje swój nick i zapraszam do oglądania! Czekam na wasze pytania pod tym postem ;)
Snapchat: tosiuuula

W mojej wakacyjnej playliście znajduję się dosłownie każdy rodzaj muzyki. Może niektórzy z Was znają niektóre piosenki bardzo dobrze z radia albo niektórych nigdy w życiu nawet nie słyszeli dlatego warto zobaczyć tego posta do końca i chociaż raz przesłuchać każdą z tych piosenek, bo każda z nich jest o czymś innym, o czymś niezwykłym, pięknym albo smutnym, a może nawet każda z nich wywiera w Was te wszystkie emocje? Oczywiście nawet tutaj na pierwszym miejscu musiał znaleźć się Ed, a dlaczego dowiecie się niedługo w specjalnym poście!

Sama nie wierzę, że słucham niektórych z tych wykonawców, ale kiedy jakaś piosenka wpada w ucho to przez bardzo długi czas można ją katować, analizować, a potem nieświadomie uczyć się jej tekstu na pamięć. Niektóre z tych kawałków mogliście widzieć na moim fanpage na facebook'u, ale stwierdziłam, że w sumie warto byłoby je zebrać także w jednym miejscu, choćby to miał być właśnie ten post. A Wy czego słuchacie w wakacje? Możecie polecić mi coś fajnego?
































7 komentarzy :

  1. ta piosenka Seleny akurat mi się podoba! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych piosenek słyszałam chyba tylko dwie :D


    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wszystkie, połowę nadal uwielbiam <3

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good for you Seleny jest genialna!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham najbardziej piosenkę Sel! Jest taka prawdziwa :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Post zainspirowałaś nas do nowego postu. Dziękujemy i zapraszamy na nasz blog:
    http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jestes aktywna? Chodzi o sport?

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka