piątek, 17 lipca 2015

Q & A


Hej Kochani! Dziś pojawia się post, który już dawno temu miał być opublikowany, ale niestety pojawiło się bardzo dużo przeszkód, które przedłużyły proces publikacji tego posta. Wpis, który się dziś pojawia to klasyczne Q&A czyli "Question and Answer", czyli po prostu - "Pytania i odpowiedzi". Jeśli gdzieś w pytaniu widzicie słowo "dziś" to chodzi o dzień zadania przez Was pytań tutaj albo na snapchacie. Zapraszam do czytania! Ufam, że dzięki takim postom jak ten poznacie mnie lepiej i dowiecie się o mnie czegoś więcej.








Czy już mówisz o sobie "blogerka"?

Czasem tak, jeśli się zapomnę, ale raczej wstydzę się tak na siebie mówić, bo uważam, że za mało sukcesów blogowych odniosłam, żeby tak się nazywać. Mówiąc o sukcesach mam na myśli: spotkanie z kimś z moich idoli, masę wyświetleń, kilka tysięcy komentarzy itd. Większość ludzi mówi, że mając bloga już się jest blogerem / blogerką, ale ja się chyba jeszcze nie czuję na tyle dobrze by tak o sobie mówić.

Jak było dziś pokazywać dla nas na snapchacie swój dzień? Wiem, że nie mówiłaś dużo, ale czy było ciężko?
Szczerze mówiąc nie było to trudne, chociaż trochę się bałam, a dodatkowo mówienie do telefonu  i patrzenie na siebie w jego odbiciu lekko mnie onieśmielało i krępowało.

Których polskich youtuberów chętnie oglądasz?
Zdecydowanie, moje serce podbili Abstrachuje i Łukasz Jakóbiak (20m2). Oglądam też video Lucy, Ajgora oraz Don't Take Us Personally.

Czy jestes aktywna? Chodzi o sport.
Chyba nie za bardzo. To znaczy biegam i ćwiczę mięśnie brzucha, ale nic poza tym. Oczywiście ćwiczę na wf i od święta zdarza mi się zrobić jakiś trening Ewy Chodakowskiej.

Co sadzisz o gejach? Bo słuchasz Years & Years a ich wokalista nie kryje tego jakiej jest orientacji?
Nie mam z tym najmniejszego problemu. Miłość to miłość.
Nie ważne jest to kim jest osoba, którą się kocha, liczy się to jakim uczuciem Cie obdarzy.

Który artysta jest twoim ulubionym?
Zdecydowanie Ed Sheeran. Uwielbiam jego muzykę, teksty i całą twórczość artystyczną.
Jak Lubisz spędzać wolne chwile?
Zazwyczaj spotykam się ze znajomymi, a jak nie to to chętnie biegam, czytam, słucham muzyki, oglądam filmy – raczej takie normalne sposoby spędzania wolnego czasu. 

Jakich piosenek słuchasz jak masz doła?

Tego pytania się nie spodziewałam, ale w takich momentach słucham raczej piosenek, które dołują mnie jeszcze bardziej.



Czy chciałabyś związać swoją przyszłość z blogiem?

Najbliższą przyszłość - tak, już teraz mam całą masę nowych pomysłów. A jeśli chodzi o dalszą przyszłość i dorosłe życie? Marzę o tym! Oczywiście, chcę skończyć jakieś studia i zdobyć zawód, ale blog przynajmniej w moim sercu zawszę będzie na pierwszym miejscu!

Jak się nagrywało slajdy do filmiku na urodziny bloga?
Raczej bez problemowo i łatwo. Nagrywałam je w czasie robienia zdjęć do kolejnych postów i nie robiłam na nich nic nadzwyczajnego.

5 słów które mówią o Tobie?
pogodna, ambitna, marzycielka, niska i nieśmiała.

Co jest rzeczą bez której byś nie przeżyła?
Na dłuższą metę pewnie Internet, a tak to owoce, muzyka, dobra książka. Aktualnie nie wyobrażam sobie życia bez bloga

Czy zrobisz też jutro taki TAG na snapchacie jak dziś?
Dzień na snapchacie był fajnym doświadczeniem, ale chyba raczej wolę prowadzić moje życie w bardziej prywatny sposób, ale nie mówię, że już nigdy tego nie powtórzę. A jeśli się Wam to naprawdę podobało to może dziś też spróbuję coś takiego zrobić.

Jakie są twoje marzenia związane z blogiem?
O jejciu pisałam o tym trochę wyżej. Mam masę marzeń, ale przez to, że jestem dość nieśmiała, niektóre bardzo ciężko jest mi spełniać. Może jakaś mała publikacja albo wywiadzik w jakimś kolorowym czasopiśmie, dobicie do 1mln wyświetleń, rozmowa i post na jej podstawie z jedną z blogowych inspiracji i wiele wiele innych, ale nie chcę o wszystkich tu pisać, bo podobno mówiąc o tym zmniejsza się ich szansę na spełnienie.

Jakie masz plany na resztę wakacji?
Blogowych planów mam bardzo dużo, ale o tym nie piszę, bo o tym przekonacie się niedługo zaglądając tutaj. Dziś najprawdopodobniej jadę nad jezioro z rodzinką, a jeśli wszystko dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu też jadę nad jezioro na parę dni z koleżankami z klasy. Potem to pewnie będzie cała masa improwizacji.

Czy współpracujesz z jakimiś firmami?
Nie. Jak na razie nie czuję potrzeby nawiązywania jakichkolwiek współprac.

O czym jest twój blog?
Dawniej blog był o niczym, pojawiały się tutaj tylko zdjęcia jakie zrobiłam i krótki cytat, który do nich pasował. Dziś blog jest głównie o mnie i o moim życiu. Czasem pojawiają się tu jakieś recenzję albo zupełnie inne posty, których nikt by się tutaj wcześniej nie spodziewał. Jednak dla mnie najważniejsze jest to, że podstawą każdego posta są zdjęcia, 2-3 albo kilkanaście - mają być!

22 komentarze :

  1. Kiedyś też napiszę taki post, pozwala poznać autora bloga bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądam Lucy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać takie posty ! Pozwalają mi poznać innych bardziej :)
    Bardzo fajny post :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post!!
    Zapraszam do siebie!!
    Liczę na obserwację!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi, bardzo lubię takie posty :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam wiele planów, związanych z blogiem :) Życzę powodzenia w realizowaniu twoich!

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi, uwielbiam posty w których moge się wiecej dowiedzieć o tym kto siedzi po drugiej stronie ekranu :)
    zapraszam do mnie :) http://helpfvl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajneodpowiedzi.. Uwielbiam takie posty ! Można się dużoo dowiedzieć o autorce bloga ! ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak spędzasz tegoroczne wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co sprawia, że masz siłe na wstawanie z łóżka?

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zaczela sie twoja przygoda z blogowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne odpowiedzi :3
    na niektóre odpowiedziałabym tak samo ♥


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy masz kompleksy? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kogo nazywasz swoim przyjacielem?

    OdpowiedzUsuń
  15. tosia czy łatwo jest być takim ideałem jakim jestes?

    OdpowiedzUsuń
  16. co sprawia tosi najwieksza przyjemnosc?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy gdyby twoj blog naprawde sie zepsul tak, ze wszystko bys stracila, zaczelabys go na nowo prowadzic?

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie posty, bo można dowiedzieć się bardzo dużo o drugim człowieku, a w szczególności, gdy odpowiedzi są szczere i ktoś przekazuje w nich cząstkę siebie, tak jak zrobiłaś to ty.
    Ja dopiero zaczynam, więc miło by było, gdybyś zerknęła do mnie :)
    http://through-the-minds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia bardzo mi się podobają :) Poza tym ciekawe odpowiedzi na pytania.
    Następnym razem proszę więcej takich cudownych zdjęć.

    http://what-suprosie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe odpowiedzi i super zdjęcia :)

    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka