sobota, 25 lipca 2015

Powrót w wielkim wydaniu, małe zmiany i chwila szczerości.


Wracam. 
Ten post będzie naprawdę długi, ale nie będzie zabierał sporo zdjęć, bo to tak właściwie kolejny post pokaże Wam historie bloga i zaprezentuje Wasze piękne słowa, które skierowaliście do mnie. Nie mogę powiedzieć, że zmartwychwstałam, ale jest to coś podobnego... Przez te kilka dni kiedy mnie tu nie było snułam się po domu, ogrodzie i miejscach w których przebywałam, myśląc o tym co powinnam dodać na bloga danego dnia, jednak po kilku sekundach w mojej głowie słyszałam głos, który mówił - przecież twój blog już nie istnieje, zapomnij o nim! - wracałam do mojej rzeczywistości, ale moje funkcjonowanie było niekompletne, bo jak można żyć zapominając o tym co się kocha?

Ktoś kogo bardzo cenię napisał mi okropnie ciepłe słowa i przytoczył piękną sentencję Marka Twaina, która brzmi: “Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do.
So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”  tj. “Za dwadzieścia lat bar­dziej będziesz żałował te­go, cze­go nie zro­biłeś, niż te­go, co zro­biłeś. Więc od­wiąż li­ny, opuść bez­pie­czną przys­tań. Złap w żag­le po­myślne wiat­ry. Podróżuj, śnij, od­kry­waj.” To właśnie te słowa wszystko zmieniły i dały mi sporo do myślenia... A potem przez całą noc czytałam, przeglądałam i analizowałam posty niezwykle pomysłowej i motywującej Katarzyny Tusk - to chyba też dało mi do myślenia, że przecież marzę o tym, żeby zaskoczyć ludzi, zwalczyć wieczne zawstydzenie i odnieść chociaż taką mają część sukcesu jak ona, a także, aby móc się z Nią spotkać na neutralnym gruncie, pogadać i osobiście podziękować.  A może potrzebowałam po prostu zimnego prysznica, aby zobaczyć na własnej skórze, że hejterzy przyczepią się dosłownie do każdego i do wszystkiego? 

Ola, Łukasz - dziękuję! To dzięki Wam  i temu komentarzowi od Was wszyscy mogą dziś na nowo spojrzeć na mojego bloga i zobaczyć kawałek mojego życia. Jakie było moje zaskoczenie kiedy po publikacji ostatniego posta dostałam od Was masę wiadomości i komentarzy, w których były zawarte słowa protestu i motywacji dla mnie. Pani Kasiu - dziękuje, ze jest Pani i swoją pracą wpływa Pani tak na nasze codzienne działania.

Poprzedniego posta nie usunę, będzie on przestrogą dla mnie, że już raz to przeżyłam i więcej nie chce, a prezent jaki od Was otrzymałam po jego publikacji zostanie moją inspiracją i powodem do dalszego prowadzenia bloga. Dostałam od Was tyle pięknych i ciepłych słów szczerości, że dalej i dalej je czytam i jestem w szoku, bo nie wiem czy na to zasłużyłam. Otrzymałam od Was tyle wsparcia i słów otuchy ile przez całe życie chyba nie znałam. 
Dziękuję Wam, że przetrwaliście ze mną ten trudny dla mnie czas i nie zwątpiliście w to, że jeszcze tu wrócę i znów zacznę blogować, że znów będę Toś_Owieczką Blogereczką. 
Obiecuje Wam, że dzięki temu wydarzeniu stanę się mocniejsza i pewniejsza siebie. To moje "malutkie załamanie" utwierdziło mnie tylko w przekonaniu, że mam niesamowitych ludzi wokół, stałych i cudownych czytelników oraz ogromne wsparcie w Was wszystkich. To właśnie dziś nadszedł czas by podnieść głowę i powiedzieć hejterom – NIE!
Całuję Wasza Toś



9 komentarzy :

  1. jeju, świetnie, że wracasz! życzę wytrwałości i powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia. dobrze, ze wracasz na bloga, dodaję do obserwowanych :)

    xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wracasz! :) wytrwałości! Buziaki ;*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ze są na świeci ludzie, którzy potrafią dodać skrzydeł i podnieść na duchu - często dzięki nim nadal trwamy, tak jak tybteraz :)

    www.xavilove.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! Wracasz! Nie wiesz, jak się bardzo cieszę! :D
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny blog, cudowne zdjęcia i milo się czyta to co piszesz, co powiesz na wspólną obsrwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj i daj znac w komentarzu a odwdziecze sie od razu na 100%
    podrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak trzymaj! Hejterzy są wszędzie, zalegają na całej, naszej planecie. Nie warto się niczym przejmować. Rób to, co chcesz robić! I tyle ;)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że wróciłaś.
    Nie ma co się przejmować hejterami, bo oni zawsze będą.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że wróciłaś :) świetne zdjęcia :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka