sobota, 4 lipca 2015

O wakacyjnych planach, Hopeless oraz wszystkim i niczym!

Oto ja, wasza Toś - po kilku dniach nieobecności melduję się wypoczęta i gotowa do dalszego pisania dla Was! Nie byłam nigdzie poza kilkudniowym wyjazdem na wesele i rowerowymi wyjazdami z Przyjaciółkami, ale miałam czas, żeby się wyspać, poczytać, pooglądać filmy, pobiegać i trochę poćwiczyć. Oczywiście nie uniknęłam też działań słońca na mojej skórze, co daję właśnie o sobie znać - chyba od dziś balsam z panthenolem i kefir będą moimi nowymi przyjaciółmi. A Wy jak tam spędzaliście pierwsze dni wakacji? Mam nadzieję, że równie aktywnie jak ja!



Mam masę totalnie improwizowanych planów na wakacyjne dni i posty dlatego mam nadzieję, że nikt, ani nic, a w najgorszym przypadku pogoda nie popsują moich planów! Dodatkowo moja przyjaciółka wyjeżdża i nie będziemy się widzieć prawie miesiąc, a to właśnie z nią dzieliłyśmy bardzo dużo planów. Jednak pozostały czas i czas kiedy będzie chcę wykorzystać jak najlepiej i wycisnąć z niego jak najwięcej i wszystko co najlepsze! Chyba niestety nigdzie nie pojadę dalej w te wakacje, więc mam nadzieję, że tutaj jak najwięcej się wydarzy! A jakie są Wasze plany?



Podczas mojej nieobecności przeczytałam masę książek, ale moje szczególne uznanie zdobyła książka ,,Hopeless", która nigdy nie miała być przeze mnie przeczytana (po przeczytaniu złych recenzji na jej temat), ale jednak kiedy czyta się książke w 1 /1,5 dnia to wtedy szuka się wszystkich możliwości. Tak też było w moim przypadku. Książka mile mnie zaskoczyła! Owszem, ma przewidywalne sceny i wydarzenia, ale jest też świetna dla ludzi w moim wieku jak i dla starszych czytelników! Hopeless jest delikatną, smutną i piękną opowieścią, ale zawiera też ciężkie wątki, które dla mnie momentami były przerażające i dobijające. Teraz możecie nazwać mnie cieniasem, ale ja zawszę czytając coś takiego albo oglądając w filmie okropnie to przeżywam płaczę jak małe dziecko. Oczywiście ja daję tej książce wysokie miejsce w moim rankingu i jakieś 4,5/5 gwiazdek!
A Wy czytaliście kiedyś tą książkę? Jakie jest Wasze zdanie?

Całusy, Toś

16 komentarzy :

  1. A ja właśnie mam chęć przeczytać tą książkę ♥ Ja też nie mam planów i każdy dzień to zupełny spontan i nigdy nie wiadomo co będę robić haha, ale nie ma miejsca na nudę :D :*

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niestety nigdzie nie pojadę w te wakacje, ale licze na to, że w przyszłym roku będę miała możliwość nadrobienia tego :)
    aaaaa jeśli chodzie o tegoroczne lato - spontany są najlepsze! więc korzystajmy z nich ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lista moich książek do przeczytania jest tak długa, że nie wiem czy znajdę czas jeszcze na Hopeless. Może kiedyś po nią sięgnę.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze tej książki ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę znaleść czas na przeczytanie kilku książek.Fantastyczny relaks;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak nieraz miałam, że chociaż książka ani trochę nie zachęcała to kiedy dałam jej szansę, okazała się strzałem w dziesiątkę ;) Fajne wakacyjne zdjęcia ;D
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez spedzam aktywnie! Udanych wakacji życzę!

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja osobiscie nie czytalam tej ksiazki ale kiedys musze sie za nia zabrac - poleca ja masa osob!
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie pogoda mi nie pozwala na wyjście z domu. Dopiero wieczorem, kiedy temperatura odrobinę spadnie. 30 stopni jest dla mnie masakrą!
    Nie czytałam tej książki, ale jestem w trakcie czytania "Jesteś cudem" Reginy Brett. Bardzo mnie wciągnęła :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudowne oczy *-*
    ja czytałam 'Najdłuższa podróż' to taki romans, no nie umiem wytłumaczyć, ale bardzo ciekawa książka, też trochę przewidywalna, ale ciekawa, typowo babska ;)
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, zbieram się do przeczytania książek z tej serii i zbieram, a zebrać nie mogę :p

    zapraszam na konkurs, do wygrania reklama bloga♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie piszesz i super wygląd bloga pozdrawiam <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie masz plany na reszte wakacji ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie sa twoje marzenia zwiazane z blogiem ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy zrobisz też jutro taki TAG na snapchacie jak dzis? ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka