środa, 29 lipca 2015

Moja ulubiona fotografia

Hej! Jak się macie?
Ja właśnie spędziłam 3 bardzo miłe dni z moimi koleżankami z klasy na działce nad jeziorem, jednej z nich. Relację z niego mogliście zobaczyć na instagramie i snapchacie. Nie miałam za bardzo zasięgu, ale wtedy kiedy tylko mogłam publikowałam wszystkie zdjęcia, które wcześniej nie chciały się Wam pokazać. Pomimo tego, że pogoda nie była rewelacyjna to bawiłyśmy się świetnie i byłyśmy dziś rano w szoku, że to już koniec... Mam nadzieję, że spędzacie czas równie aktywnie jak ja! Kto by przypuszczał, że taki zwykły i krótki wyjazd może być taki przyjemny i dający zapomnieć o tym co nieważne?

Zdjęcia, które są w dzisiejszym poście są proste. Już dawno nie było żadnych czarno-białych, dlatego te takie będą. Uwielbiam klasykę! Zawszę, gdy oglądam stare albumy moich dziadków nie mogę napatrzeć się na czarno-białe zdjęcia, na kredowym papierze o nietypowych wymiarach! Pomysł na te zdjęcia narodził się już dawno, który w jakiś sposób był moim marzeniem i nareszcie się spełniło! Jak dla mnie do idealnego outfitu nie potrzeba dużo więcej od białego topu i wygodnego kardiganu. A jakie są Wasze preferencje fotograficzne? Zapraszam na nowy post, który będzie wcześniej obiecanym Room Tour'em! Dziś post krótki, ale to dlatego, że mam masę zdjęć do obróbki, które pojawią się w następnych postach!








Na sobie mam:
Biały top, sweter - H&M, Kombinezon (dziś w roli spodni) - Newlook

8 komentarzy :

  1. Baw się dobrze! :) Widziałam zdjęcia na instagramie;)
    Piękne zdjęcia i cudowne (dzisiaj w roli) spodnie :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia. Właśnie takie lubię - proste, zwyczajne, ale jednak mające coś w sobie :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia!
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne spodnie, mimo, że nie widać całych to i tak wzór zapowiada się dobrze ;)
    ładne zdjęcia :3
    Zapraszam u mnie też post ze zdjęciami; http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sayhellotonatt.blogspot.com
    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super outfit i mega sweter :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie outfit fajny nawet jeśli zdjęcia nie są w kolorach :) Czekam na room Tour:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    www.imaginexstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka