poniedziałek, 27 lipca 2015

Hity miesiąca - lipiec

Jakie niezbędniki znajdą się na mojej liście w tym miesiącu?
Są to typowo wakacyjne rzeczy, które pokochałam po pierwszym ich użyciu. Na takiej liście nie muszą znajdować się krem z filtrem, bidon z wodą z owocami, klapki albo strój kąpielowy,  bo to jest chyba oczywiste, że w lipcu były one bardzo potrzebne kiedy nasze termometry wskazywały naprawdę wysokie temperatury! Mam nadzieję, że pamiętaliście aby dużo pić i chronić się przed promieniami słońca. Muszę przyznać, że ja te upały najlepiej znosiłam nad jeziorem albo basenem, co mogliście zobaczyć zaglądając na mojego instagrama albo snapchata.
W tym miesiącu na mojej liście znajdziecie:

♥ Crop topy, luźne kwieciste shorty i kolorowe kombinezony - W tym sezonie świetne kolekcje na lato stworzyli Newlook, H&M i Stradivarius. Obie te firmy gwarantowały nam piękne, niedrogie i oryginalne rzeczy. Tak naprawdę, to dopiero w te wakacje przekonałam się do noszenia kombinezonów, bo zawszę wcześniej znajdowałam masę wymówek (np. są niewygodne).

♥ Ulubione płyty - Oczywiście słucham "przebojów", które lecą teraz w radiach, ale ja zawszę będę wierna Ed'owi i Lanie, dlatego i teraz to oni królują na wszystkich moich playlistach.

♥ Niesamowite kosmetyki - Wiem, że w wakacje bardzo często dajemy sobie odpocząć od codziennego malowania, dlatego ja w swojej skrzyni z ulubieńcami umieściłam pięknie pachnące perfumy Marc'a Jacobs'a i żel pod prysznic Original Source, a także spray do prostowania włosów od firmy Joanna.

♥ Książki - Nareszcie mam czas, żeby nadrobić zaległości w czytaniu z całego roku i chociaż tutaj jest ich tylko kilka to w tegoroczne wakacje mam ich już całą listę, a końca nie widać!

Okulary słoneczne - Na ich punkcie już od kilku ładnych lat mam bzika i co roku dokupuję co najmniej jedne! W te wakacje serce podbiły, lustrzane (kupione w zeszłym roku w Biedronce) i białe (kupione na wyprzedaży w Takko)






14 komentarzy :

  1. Robisz świetne zdjęcia ☺ a książki juz przeczytane ? ☺ jakaś recenzja polecenie ? Szukam czegoś lekkiego do poczytania w wolnej chwili.
    Zapraszam również http://mooistyles.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia

    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia.
    U mnie na liście również znajdują się luźne bluzki.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki w wakacje czyta się znacznie przyjemniej... :) !

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki w wakacje czyta się znacznie przyjemniej... :) !

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te okulary są rewelacyjne z białymi oprawkami *_* polecasz perfumy ? :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam Eda ♥
    i własnie dzisiaj wróciłam z biblioteki obładowana ksiażkami, wakacje to świetny czas, żeby poczytać *.*
    fajne zdjęcia ♥

    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajni ulubieńcy, a zdjęcia wyszły świetne :) oj, moim ulubieńcem również są okulary oraz książki! a jeśli chodzi o kombinezony to muszę się w jakiś zaopatrzyć, pozdrawiam! :)

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam Lanę :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. niby zwykle pudelko pelne rzeczy ale zdjecia wyszly piekne!
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie za bardzo lubię czytać książki :/
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje niezbędniki to oczywiście książki i muzyka! Kocham czytać i bardzo się cieszę że w wakacje mam sporo czasu aby przeznaczyć właśnie na czytanie :)

    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczarowała mnie na biała skrzynka! Gdzie ją kupiłaś? :)
    Ja ostatnio polubiłam H&M mają tam dużo ciekawych kolekcji. Białe okulary, świetne! Ale mi niestety nie pasuję taki kształt :/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka