piątek, 10 lipca 2015

Dlaczego uwielbiam Ed'a?


Mogliście już zauważyć w kilku moich postach, filmikach i zdjęciach inspirację Ed'em Sheeranem, tj. moim ulubionym muzykiem, a raczej nie nim samym jak jego muzyką i tekstami. Dla Tych z Was, którzy nie znają Ed'a powiem, że jest dla mnie najbardziej niezwykłym celebryta, autorem tekstów i producentem, mającym 24 lata i pochodzącym z Wielkiej Brytanii. Ed nie jest celebryta afiszującym się na imprezach i wydarzeniach, jest skromną i pogodną osobą, która owszem pojawia się na galach, ale nie po zdobywanie fanów i rozgłosu, ale po to by prezentować jak wielkie sulcesy odnosi! Jego najbardziej znane przeboje to: Give me love, Lego house, Sing, Don't, Thinking out loud, itd.

Ed użyczył swojego talentu i głosu do stworzenia dwóch ścieżek do filmów "Hobbit. Pustkowie Smauga" i "Gwiazd naszych wina". To właśnie "I see fire" przez parę ładnych miesięcy nie schodziło z podium rankingów stacji radiowych w naszym kraju, a nie tak jak było zakładane w UK albo USA. 




Moim największym marzeniem jest spotkać się z Ed'em na neutralnym gruncie, usiąść, wypić kawę i porozmawiać o wszystkim i o niczym. Możecie się śmiać, ale naprawdę to o tym marze i mam nadzieję, że kiedyś się uda, pomimo, że dzielą nas dwa różne światy. Dlaczego się nim zainspirowałam i jak do tego doszło? W jeden z najgorszych dni w moim życiu usłyszałam jego utwór, pt. "Give me love". Piosenka ta mówi o grze, miłości, zabawie, pięknych uczuciach i niezwykłych ludziach. W wielu utworach muzyk śpiewa o imprezach, zabawie i szczęściu, ale w wielu wspomina także smutek, rozstanie, miłość i rozczarowaniu tym co miało się kiedyś wydarzyć albo w jakiś okropny sposób wpłynęło na uczucia.

Z całego serca marzyłam, aby być na koncercie, ale kiedy po dwóch dniach od premiery biletów dowiedziałam się, że już ich nie ma byłam pełna smutku i żalu. Do ostatniego dnia szukałam biletów albo chociaż jednego niestety bez skutku. Koncert obejrzałam na snapchacie koleżanki z mojej klasy Ali. Siedziałam z młodszą siostrą i oglądałam kilku sekundowe nagrania ze łzami w oczach, do ostatniej chwili żałowałam, że mnie tam nie ma. No cóż... Może na następny koncert uda mi się dotrzeć! 3majcie kciuki, aby to moje marzenie się spełniło!








21 komentarzy :

  1. Kocham Ed'a z całego serca. Uwielbiam jego wrażliwość, którą wyraża w swoich utworach. W piosenkach ukazuje swoje odczucia, a także problemy, które opanowały dzisiejszy świat. To jest w nim niesamowite... Ja także nie byłam na koncercie. Zostałam tak ładnie mówiąc wyrolowana przez pewne osoby. Nigdy tego nie zapomnę, był to dla mnie jeden z najgorszych ciosów, tym bardziej, że ci ludzie wiedzieli, jak bardzo mi na nim zależy.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu gdy zobaczyłam tytuł Twojego posta wiedziałam, że jest to coś co po prostu muszę przeczytać.
    Co prawda nie jestem w fandomie, ale uwielbiam jego piosenki, sposób bycia i jego podejście do różnych rzeczy.
    Życzę Ci z całego serca, żebyś w przyszłości (bliższej lub dalszej) miała możliwość spotkać Ed'a.

    Obserwujemy i zapraszamy do nas: fiind-yourself.blogspot.com, dopiero zaczynamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo lubię piosenki Ed'a :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście za nim nie przepadam. Ale każdy ma inny gust.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieć kogoś kto na codzień i nie cię inspiruję. Sama nie potrafię znaleźć takiej osoby z poza rodziny, ale tobie gratuluję i życzę ci poznania tej osoby jaką jest Ed Sheeran. :))
    (dziękuję za komentarz♥)
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no to fajnie, ze masz takiego idola :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go uwielbiam.
    Jego piosenki zawsze dają m do myślenia :)
    Są bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go bardzo lubię :) może nie jest on moim typowym idolem , ale kocham słuchać jego piosenek. Z chęcią wybrałabym się na jego koncert ;)

    http://lovelydream33.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Eda <3
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jego! Jest taki prawdziwy, naturalny nie udaję nikogo innego jest sobą. Mam nadzieję, że kiedyś będe miała okazję zobaczyć go na żywo :)

    Zapraszam do siebie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest fantastyczny, to fakt! Lubi się go za to, jaki jest - tak po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam Eda.. Gdy słyszę jakąś piosenkę w radiu i niekoniecznie jest ona przez niego śpiewana to da się wyczuć ten jego klimat, głębokie teksty. Jestem jedną z niewielu osób które na 'I see fire' nie reagowała piskiem i łzami w oczach, ale coś się we mnie zmieniło i już ją lubię. Oby Twoje marzenia się spełniły ;*
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Teksty Ed'a są niesamowite. Można by je wszystkie spisać i sprzedawać jako tomik poezji. Nie jakieś za przeproszeniem "P**** nad głową", którą pokochała młodzież tylko piękne, głębokie słowa <3
    Spotkać idola i żeby dał się zaprosić na kawę- moje marzenie. Ale nie zapominaj, że psychofanki by Cię tam zjadły ;)

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    Pozdrawiam
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/two-festivalsone-day.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle go cenię i śledzę jego twórczość, ponieważ uwielbiam jego muzykę.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Ed'a. Ma niesamowity talent i niezwykłe utwory. :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny blog no i Ed też <33. Bardzo lubię jego piosenki, zwłaszcza I see fire, bo ma w sobie jakąś magię. (ale moje serce w pełni należy do Lany Del Rey i Birdy )
    Obserwuję i czekam na następną notkę.

    http://gdyzgasnaswiatla.blogspot.com/ (pojawił się nowy rozdział )

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post, uwielbiam Ed'a :D
    poklikałabyś w ostatnim poście? z góry serdeczne dziękujemy i pozdrawiamy <3
    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis :)
    Poklikasz w linki? To dla mnie ważne. : KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka