piątek, 31 lipca 2015

Ciąg dalszy zmian

Niektórzy z Was wiedzą, że początek tego tygodnia spędziłam z koleżankami nad jeziorem i że pracowałam tam nad nowym materiałem na bloga. Po moim malutkim załamaniu spowodowanym falą hejtów i brakiem weny nareszcie nabrałam siły do dalszej pracy i drogi do sięgania po sukcesy!
Tak naprawdę to tylko dzięki Wam mam teraz tą energię i naładowane baterie na nowe wyzwania.

Wiecie jak to jest kiedy zabijacie smutek wysiłkiem fizycznym? Biegacie ze słuchawkami w uszach i myślicie tylko i wyłącznie o tym, żeby zapomnieć. Nie oglądajcie smutnych filmów, nie płaczcie, nie niszczcie tego co macie w głowie - postawcie sobie wyzwanie - odważcie się na rozmowę, wytłumaczcie wszystko, a potem dajcie jedną szansę albo zmieńcie wszystko i skupcie się na tym co dla Was ważne. A jeśli i tym razem nie wyjdzie, to może warto w końcu otworzyć oczy i skupić się na tym co najważniejsze - na ludziach, którzy naprawdę mają Was za kogoś ważnego i na ludziach, którzy byli przy Was  zawsze?

Jutro zacznie się kolejny miesiąc dlatego stwierdziłam, że to dobry czas, żeby rozpocząć zmiany. Mam nadzieję, że pogoda się jeszcze poprawi, bo mam masę planów i pomysłów na nowe projekty. Zamierzam pisać więcej postów tematycznych, nagrywać więcej video, pisać notki regularnie i w pełni poświęcać się temu co robię! W najbliższym czasie pojawią się tutaj posty, takie jak: Room Tour, Letni fitness, Piknikowe przygotowania i wiele wiele innych, ale nie będę Wam wszystkiego zdradzać, żeby nie popsuć niespodzianek!




17 komentarzy :

  1. Zdjęcia są magiczne. Chciałabym znaleźć się w takim pięknym miejscu...
    Oj, tak. Sierpień zdecydowanie musi być lepszy pod każdym kątem. Już my się o to postaramy!

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia !!
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ale to BARDZO ładne zdjęcia :) Chetnie by tam również pojechała :)
    A hejtami się nie przejmuj. Każdy może mnieć słabszy moment. Jak i ty jak i ja i każdy inny na świecie :)
    Mam nadzieję że się wszystko ułoży :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że czas na zmiany. Super, że masz tyle pomysłów co do bloga. Bardzo mądrze i fajnie napisałaś, zgadzam się z Tobą w 100%, fajnie, że to dostrzegasz:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd są te białe skrzynki z przedostatnie go postu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynki kupione z kwiatami, a przemalowane przeze mnie na biało ;)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia,jezioro dodaje im fajny klimat :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy temat. Hm.. ludzie przychodzą i odchodzą, trzeba w naszych znajomościach szukać ludzi, którzy nie będą powodem do smutku. Co do zagłuszania myśli wysiłkiem fizycznym to sądzę, że jest to najlepsza forma na wyładoanie energii, szczególnie tej negatywnej;)

    zapraszam:
    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie to wszystko opisałaś myślę że w kolejny miesiącu czas na zmiany . Trzeba nareście zauważyć osoby które zawsze są ze mną a nie te co się odwracają...

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie to wszystko opisałaś myślę że w kolejny miesiącu czas na zmiany . Trzeba nareście zauważyć osoby które zawsze są ze mną a nie te co się odwracają...

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mądre słowa :) super zdjęcia :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie mnie rozwaliło - fenomen!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jeziorko. <33
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Powodzenia we wprowadzaniu zmian :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    ;
    ;
    ;
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka