piątek, 26 czerwca 2015

Zaczynamy wakacje!

Hej Żuczki!
Zacznijmy od dwóch spraw: Po pierwsze - jesteście najlepsi! Dzięki Wam w środę na liczniku wybiło 80 tysięcy wyświetleń, dziękuję! (nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy) A druga sprawa to - dzisiaj oficjalnie zaczęły się wakacje! Nawet nie wiecie jak się cieszę z tego powodu, ale myślę, że 95% z Was odczuwa to podobnie. Nie przepadam szczególnie za rozpoczęciami i końcami roku w szkole, kiedy wszyscy wyglądają tak sztucznie i męczą się w znienawidzonych przez siebie ubraniach, ale na szczęście jest to tylko dwa razy w roku! Ja dziś postawiłam na lekką białą sukienkę z H&M i czarną skórzaną kurtkę. Dziś wakacje zaczynają się aktywnie, bo jak wiecie z poprzedniego posta zaraz wyjeżdżam pod Łódź na wesele i wracam dopiero w przyszłym tygodniu. Uwielbiam wyjazdy w tamtą stronę, krótkie wyjazdy, ale najgorsze jest pakowanie (które normalnie uwielbiam) kiedy na dworze jest zimno i pada.


Życzę Wam udanego wypoczynku, wasza Toś.



 W wakacje znajdziecie mnie tutaj i na:
♥ https://www.facebook.com/sosnowskaphoto
♥ http://instagram.com/tosiuuula♥ oraz na snapchacie - tosiuuula




18 komentarzy :

  1. ja nie czuję tych wakacji:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. very good post ! )
    You want to follow each other ? let me know and I 'll take you )
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że kompleksy mijają z wiekiem. Ja mam obecnie 23 lata i widzę, że im jestem starsza, tym bardziej akceptuję siebie i to jak wyglądam. Każdy z nas jest inny i to jest piękne. Każdy z nas jest wyjątkowy :) I nie ma czegoś takiego jak "ideał piękna" bo dla każdego słowo "piękno" oznacza coś innego :) Udanych wakacji życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też cieszę się, że są już wakacje.
    Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pozytywny post i zdjęcia :) Pozdrawiam i udanych wakacji :)
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej imprezy na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej zabawy na weselu! Outfit bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne Zdjęcia życzę udanej zabawy na weselu i super wakacji <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  9. udanej zabawy :) cudowne zdjęcia
    świetna stylizacja, wskoczyłabym w nią
    od razu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudowne ogrodniczki, świetnie w nich wyglądasz! Piękne zdjęcia. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie cieszę się z wakacji, mam totalnego doła. :( Ale nie chcę dołować innych!
    Ostatni raz na weselu byłam jakieś 8 lat temu... i czekam na kolejne w mojej rodzinie, ale wygląda na to, że jeszcze dłuuugo poczekam. Baw się dobrze! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz a ogrodniczki masz świetne :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanych wakacji! Super ogrodniczki. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak pozytywnie! Ogrodniczki sę genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. To gratuluję tylu wyświetleń! Outfit jest genialny, tak samo jak i zdjęcia :3

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia :)
    Udanych wakacji!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CNDIRECT w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CNDIRECT. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanej zabawy na weselu. :D
    Ja też mam kompleksy (i serio mam ku temu powody), ale są wakacje,odstaw je na bok i baw się dobrze! :D
    Życzę udanych wakacji i zapraszam do nas po długiej przerwie (z góry przepraszam za spam, ale jakoś musimy dać o sobie znać. ;)): http://above-possibilities.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka