wtorek, 23 czerwca 2015

Wakacyjne niezbędniki

Czy ktoś już domyślił się o czym będzie dzisiejszy post? Tytuł mówi wszystko! W dzisiejszym poście zobaczycie rzeczy, bez których lato nie miałoby sensu! Oczywiście, wiele z tych rzeczy przydaję się do codziennego użytku, ale w lecie są one niezastąpione! Bo czym byłoby lato bez czasu na czytanie, świeżych i pięknie pachnących żeli do kąpieli, ulubionej muzyki, ulubionych okularów słonecznych albo miliona snapów i zdjęć na instagramie? W dzisiejszym poście możecie zobaczyć moje niezbędniki i przeczytać dlaczego to właśnie one trafiły do mojej listy.



  • Kremy z filtrem i balsamy po opalaniu - bardzo ważne jest, żeby dbać o naszą skórę, nie przesuszyć jej, ani nie spalić. Ważne jest też, aby dbać o wszelkie znamiona, które mamy w widocznych miejscach i żeby zabezpieczać je jak największymi filtrami, ponieważ mogą one potem spowodować nawet raka skóry! Dbajmy także o nasze usta, które pod wpływem promieni słonecznych pierzchną i pękają, a przecież usta to jedna z najpiękniejszych części ciała.



  • Gazety i książki - w wakacje nareszcie nadchodzi czas kiedy mogę nadrobić zaległości w czytaniu. W te wakacje mam zamiar kupić masę książek, które nazbierały się przez cały rok szkolny, bo nie miałam w ogóle czasu na nie. Na wakacje szczególnie polecam Wam książki Nicholasa Sparksa i C.J. Daugherty, ale także Johna Greena i Morgana Matsona. A Wy co moglibyście mi polecić?



  • Strój kąpielowy - jest to dylemat pewnie 90% procent żeńskiej części moich czytelniczek. Ja sama mam co roku z tym problem, nawet teraz kiedy szukam czarnego klasycznego stroju, a nigdzie nie mogę znaleźć perfekcyjnego. W zeszłym roku kupiłam prześliczny strój w Decathlonie za nie całe 30 zł! W wielu sieciówkach można znaleźć coś ślicznego i dopasowanego kolorystycznie do karnacji oraz pory roku. 



  • Powerbank - o tym chyba nie muszę długo pisać. Nadając dla Was na snapchacie i instagramie bardzo ważne dla mnie jest to, żeby mieć stale naładowany telefon. Ja swoją ładowarkę w tym niesamowitym kolorze znalazłam u mojego operatora za niecałe 20 złotych.



  • Ulubione perfumy w poręcznej fiolce - na te wakacje wybrałam zapach od Moschino. Na co dzień używam raczej Daisy od Marca Jacobsa albo kokosowej wody z Yves Rocher, ale na ten wolny czas wybrałam lekki i słodki zapach. Wiem, że nie każdy lubi perfumować się w lecie albo niektórzy mają uczulenie, ale ja uwielbiam jak w lecie odkryta skóra ma wymieszany zapach perfum, żelu do kąpieli i balsamu do ciała.



  • Owoce i lakiery do paznokci - w wakacje moja dieta składa się głównie z owoców albo z koktajli owocowych, bo w lecie naprawdę doceniam to, że jest ich tak dużo. Na lato co roku moim faworytem wśród lakierów do paznokci jest biały. Moje ręce zawszę bardzo szybko się opalają dlatego białe paznokcie naprawdę bardzo ładnie wyglądają na tle opalonych dłoni.



3 komentarze :

  1. Wakacje to najlepszy czas na przeglądanie magazynów i czytanie książek. Uwielbiam to ! :)
    pozdrawiam i zapraszam <3
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez tak stwierdzam! bez tych rzeczy sie nie ruszam na wakacje, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać ksiązki w wakacje, wtedy jest tak dużo wolnego czasu...

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka