czwartek, 4 czerwca 2015

Najszczerzej jak potrafię.

Fotografia - jest moją pasją. Pomogła mi w złych chwilach i przykrych momentach 
- zawsze pomaga .


Ktoś napisał mi jakiś czas temu,że moje zdjęcia nie są wcale dobre i że może warto zastanowić się nad zmianą pasji? Co o tym myślicie? 

Hmmm, więc tak: 
Wydaję mi się, że jeżeli ma się pasję, jeżeli się kocha to co się robi to chcesz się z kimś tym dzielić  - dlatego ja prowadzę tego bloga - bo chce żeby ktoś oglądał moje pracę i wyrażał swoje zdanie na ich temat. Każde wejście, albo każdy obserwator to powód do mojego uśmiechu to jeden z kawałków puzzli do dobrego humoru na cały dzień.

Co z tego, że te zdjęcia nie są jeszcze najlepsze? 

Co z tego, że nie są robione jakimś super-drogim aparatem?

Co z tego, że nie wyglądają jak te z pierwszych stron gazet? 
Jestem amatorką, zajmuję się fotografią, bo to lubię, bo to kocham,
bo przecież  CZŁOWIEK UCZY SIĘ OD PODSTAW .



Nie uważam moich zdjęć za jakieś super, jakieś najlepsze czy coś w tym stylu.  Nie wiem nie dodaję ich tutaj żeby się nimi "polansować" czy coś w tym rodzaju. Wiele z moich zdjęć tak naprawdę mi się bardzo często nie podoba, ale wiele wręcz przeciwnie i cieszę się, że nauczyłam się czegoś nowego oraz, że może mi z tego wyjść coś takiego. Wiele zdjęć zrobiłam przypadkiem ,bo po prostu natknęłam się na coś i miałam akurat aparat przy sobie, ale wiele było zaplanowanych w małych szczegółach, a wtedy ciągnęłam ze sobą przyjaciół, którzy "taszczyli" ze sobą przez moje zachcianki i marzenia. Dziękuję wszystkim, którzy to znoszą i tym, którzy pomagają mi w realizacji mojej pasji. Dziękuję za cierpliwość i trzymanie za mnie kciuków... Ha! mam nadzieję, że kiedyś będziecie czytać jakąś gazetę, otworzycie kartkę na fajnym zdjęciu, a pod nim zobaczycie moje inicjały, a wtedy pomyślicie "- o ! ja ją znam! fajnie, że spełniła swoje marzenia." Ja tak samo mogę sobie pomagać w realizacji ich robiąc zdjęcia; jeżdżąc czy chodząc na warsztaty i kursy fotograficzne, czy nawet wysyłając moje prace na konkursy.



DZIĘKUJĘ BARDZO, ŻE JESTEŚCIE!Zostały niecałe trzy tygodnie dlatego zachęcam Was do udziału w konkursie fotograficznym:
KLIK < --- KONKURS FOTOGRAFICZNY






6 komentarzy :

  1. hm, przede wszystkim musimy umieć rozróżniać krytykę od porad. Często się zdarza, że ktoś kto umie więcej niż my - dzieli się z nas pewna wskazówka. Natomiast tak, jak piszesz... ze ktoś śmie w ogóle kazać zmienić pasje, bo zdjęcia są do d. .. - to typowy hejt. Być może po prostu czegoś Ci zazdrości i próbuje zepsuć Twój humor, który jest nietykalności . A wiesz dlaczego? bo robisz bardzo ładne zdjęcia, nie potrzebujesz do tego sprzętu za 20 tys i masz liczne grono osób, które uwielbiają Twój styl, bloga i każdy jeden uchwycony Twoim aparatem kadr.
    Powodzenia! :*
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rety - wybacz za te dziwne nie pasujące wyrazy ;-) ale chwilami t9 decyduje za mnie. uroki komentowania z telefonu.

      Usuń
  2. To, czy zdjęcia są dobre czy nie, nie jest takie pewne, bo każdemu podoba się co innego i też inaczej patrzy. Ale hej, skoro to Twoje hobby, to chyba najważniejsze, żeby Tobie sprawiało przyjemność i Tobie się podobało, prawda? :) życzę powodzenia w rozwijaniu pasji, no i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nikt nie moze kazac ci zmieniac pasji. Poza tym fotografia polega właśnie na doskonaleniu się i dostrzeganiu tych szczegółów. Kadry, ujęcia, ułamek sekundy przy naciśnięciu spustu migawki.. wszystko decyduje o tym, czy zdjecie jest dobre czy nie. W zdjęciach trzeba dostrzec inwencję twórczą i zamysł autora. Masz pomysł? Rób zdjęcia! Pasja to cos co kochasz, wiec rob to, w czym jestes dobra. :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekły mnie twoje zdjęcia!
    thisrosse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo artystyczne zdjęcia :) Super !
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com ////// MEGA KONKURS - zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka