wtorek, 2 czerwca 2015

jedyne czego się boisz to samotność.


Co się zmieniło? Sama nie wiem. Z czasem ludzie się chyba po prostu zmieniają - nie zawszę wiedząc jak. Co ma na to wpływ? Otoczenie, moda za która się podąża, ludzie, a może wszystko po trochu? Nie mam bladego pojęcia. Czasami nagle zaczynają się liczyć inne rzeczy - rzeczy, które teraz są ważniejsze albo najważniejsze. Możliwe, że wiele spraw zaniedbujesz, ale teraz liczy się szkoła, pasja oraz twoje poczucie własnej wartości, a jedyne czego się boisz to samotność. Ludzie zaczynają mówić Ci jakie zmiany zauważają w Tobie, a co Ty robisz wtedy? Siadasz, otwierasz szeroko oczy i dumasz jak naprawdę jest? Czy naprawdę zaszły u Ciebie jakieś zmiany? 

Jak tam się macie 23 dni przed wakacjami, oceny wystawione? Ja już się nie mogę doczekać, tym bardziej, że zostało jeszcze tylko jakieś 10 dni nauki... Oczywiście, mam jeszcze do napisania parę kartkówek i między innymi sprawdzian z przedsiębiorczości jutro, ale kiedy skończę jutro po 15 lekcję, znów zacznie się długi weekend podczas, którego nie obędzie się bez nauki, ale oczywiście główną atrakcją ostatniego dłuższego weekendu w tym roku szkolnym jest sobotni festiwal kolorów., którego już nie mogę się doczekać! Ufam, że uda się na nim zrobić chociaż parę zdjęć, którymi później będę się mogła z Wami podzielić. Na dworze już jest naprawdę ciepło, momentami nawet gorąco, więc okropnie źle jest wstawać rano i myśleć, że taki piękny dzień trzeba zmarnować siedząc w szkolnej ławce. Ten rok szkolny był ciężki, ale zleciał naprawdę bardzo szybko, może nawet za szybko? Nie wiem.

Na razie planów na wakacje brak, poza paroma weselami, ale mam nadzieję, że niedługo się znajdą i że to będą jedne z tych najbardziej niezapomnianych wakacji! Jedynie wiem, że te wakacje zapowiadają się pracowicie, chcę w końcu porządnie przysiąść do bloga i narzucić sobie ton regularnej pracy nad nim. Trzymajcie za mnie kciuki! 





8 komentarzy :

  1. jakie cudne zdjęcia!
    Samotnosc? mam nadzieje, ze mnie nie dopadnie.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo mam parę sprawdzianów i koniec, piękne zdjęcia :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany wcale nie muszą się znaleźć, czasem najlepsze są spontany... są niezastąpione !
    życzę więc by wakacje nadeszły jak najszybciej i był niezapomniane!! :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :)
    Prześliczne zdjęcia jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Pozdrawiam
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ciężko w taką pogodę wytrzymać w szkole,a jeszcze gorzej uczyć się w domu. Ale do wakacji już mało zostało ;) cudowny wianek!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywieź masę zdjęć z festiwalu kolorów! Plisss <3 ❤

      http://nataliakupczak.blogspot.com/

      Usuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka