poniedziałek, 22 czerwca 2015

3 dni do wakacji!

Mam nadzieję, że stęskniliście się chociaż w jednej setnej procenta za mną jak ja za Wami i blogiem. Dzisiaj, po 18 dniach nareszcie pojawia się nowy post! Post z beznadziejnymi zdjęciami i brudnym lustrem na pierwszym planie, ale w końcu jest! Sami wiecie jak jest, koniec roku szkolnego to zawszę najwięcej pracy dlatego i mi zabrakło czasu, żeby dla Was coś napisać. Mam nadzieję, że obserwowaliście mojego snapchata i instagrama i wiedzieliście, że naprawdę miałam dużo zajęć i że w piątek byłam już jak nieżywa, bez sił i jakichkolwiek chęci.


Dzisiaj pojawia się post z wyjątkowym, ale też pomysłowym i prawdziwie wakacyjnym outfitem, który teraz (kiedy jeszcze wakacje się nie rozpoczęły) zdobył moje serce! Od dawna szukałam długiej, szarej, bawełnianej i perfekcyjnej sukienki na lato i wreszcie ją znalazłam - oczywiście, w moim ukochanym H&M. Dziś dobrałam do niej, czerwono-granatową koszulę w kratę, złote dodatki oraz białe buty sportowe również z H&M, torba była absolutnym przypadkiem, bo jest duża i pojemna, więc mieści wszystko co jest mi potrzebne w danym dniu. A jakie są Wasze ulubione wakacyjne outfity? W tym tygodniu pojawi się jeszcze parę postów o tematyce wakacyjnej także zaglądajcie tutaj, piszcie i komentujcie!
Buziak!




 Na sobie mam:
Sukienka, buty - H&M / Koszula, torba - Reserved / Biżuteria - TOUS

4 komentarze :

  1. w koncu juz wakacje to i outfit w pelni wakacyjny! :)


    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/06/review-package-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wygląda ta koszula ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenie, a taka szara sukienka to zdecydowanie must have na te wakacje:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna sukienka :) Bardzo chętnie takiej poszukam bo wygląda super. Ja rok szkolny niestety kończę chorobąale na pewno przed wakacjami wyzdrowieję :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka