poniedziałek, 4 maja 2015

Majowe plany?

Jak dobrze jest być w liceum! (Sama nie wierzę, że to mówię) Po prostu weekend majowy tak szybko zleciał, że sama nawet nie wiem kiedy, a kiedy dziś się obudziłam i zrozumiałam, że nie muszę wstawać, żeby szykować się do szkoły mojej radości nie było końca! Jak tam Wam minął "długi" weekend? Bo mi w sumie dość pracowicie. Pomagałam Mamie w ogrodzie, czego zazwyczaj nie lubię robić, ale kiedy jest piękna pogoda jest to świetne wykorzystanie wolnego czasu, bo łączy się przyjemne z pożytecznym. Niestety dziś już jest zimno i pochmurno, dlatego raczej większość dnia spędzę w domu ubrana w wygodny dres i z wielkim kubkiem herbaty.

Tak jak już ostatnio pisałam nie mam teraz aparatu, dlatego w dzisiejszym poście widzicie drugą część z ostatniego wyjścia, ale tym razem w mojej ulubionej czarno-białej odsłonie. Ze spraw blogowych powiem Wam, że już niebawem pojawi się tutaj konkurs dla czytelników z bardzo fajnymi nagrodami, dlatego zaglądajcie tutaj na bieżąco! Będzie to pierwszy konkurs jaki robię dlatego mam nadzieję, że jak najwięcej osób z Was weźmie w nim udział.

Za całe cztery dni skończę 17lat... Czy mam z tym wiekiem jakieś szczególne plany? Sama nie wiem. Maj to zawszę najbardziej pracowity miesiąc dla mnie, dlatego chyba nic wielkiego się nie zapowiada. Chcę mieć jak najlepsze oceny na koniec roku; dobrze się bawić w wakacje; dużo podróżować; porządnie wziąć się za pracę z blogiem; porządnie wziąć się za fotografię; jak najszybciej zdobyć wielu czytelników i co najmniej 100k wyświetleń itd... A jak to wyjdzie - nie wiem, ale mam nadzieję, że niebawem wszyscy się o tym przekonamy!





16 komentarzy :

  1. To czekam na konkurs!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Ten kto robił ci te zdjęcie ma z pewnością talent! Czekam na ten konkurs :)

    AGI BLOG --> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie zdjęcie ładne :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie
    (obserwujemy od dawna)
    Ajina i Lou

    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dzisiaj nie musiałam wstawać do szkoły.
    Wszystkiego Najlepszego!
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś mój brat z technikum sobie smacznie spał, a ja jeszcze muszę gnać do tej szkoły : D
    Na szczęście za rok to się zmieni!
    Świetne zdjęcia!

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia :)
    pozdrawiam

    agata-rogos.blogspot.com /// NOWA ODSŁONA

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) zapraszam do mnie-podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne Zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Tośka zmieniłaś się odkąd widziałam cię ostatnio. Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka