środa, 27 maja 2015

Konkurs dla każdego!

Nie ukrywam, że jestem trochę zawiedziona i smutna... Minął tydzień, a ja dostałam od Was dosłownie kilka zdjęć na konkurs. Może powiecie mi czemu? Nie podoba Wam się temat, czy po prostu jesteście leniwi? Ej! Jeśli tak, to natychmiast podnosić się z przed komputerów, wychodzić na dwór i wysyłać mi zdjęcie! Kto wie, może to najbardziej przypadkowe zdjęcie wygra? Niestety, jeśli w konkursie nie weźmie udziału min. 10 osób będę zmuszona go odwołać, więc namawiajcie znajomych!

Przypominam jeszcze raz:

Temat konkursu to - Holiday Time, tzn. Wakacyjny Czas. Czekam na Wasze autorskie pomysły zdjęć, na których pokażecie, np. zbliżające się wakacje, ulubione zdjęcie z wakacji na którym widać jak spędzacie czas latem itd. Pamiętajcie nie najważniejsze jest to jakim aparatem zrobicie to zdjęcie, najważniejsze jest to co i w jaki sposób pokażecie na nim oraz zabawa przy jego robieniu!
Do wygrania jest pudełko prezentów niespodzianek (m.in. żel Original Source, okulary słoneczne, pomadka Maybelline Baby Lips i wiele wiele innych). Tj. świetnych drobiazgów na letnie, wakacyjne dni oraz dodatek dla blogerów - reklama bloga w specjalnym poście.

REGULAMIN KONKURSU:


1. Każda osoba biorąca udział w konkursie musi:

- wysłać zdjęcie, które najbardziej odpowiada tematowi i napisać 1-2 zdania dlaczego to zdjęcie najbardziej pasuję do tematu;
- zaobserwować mojego bloga;
- polubić mój fanpage na facebooku -- >  KLIK
- podać swoje dane w komentarzu, którymi posłużyliście się do polubienia fanpage'u na facebooku i zaobserwowaliście bloga, z dopiskiem biorę udział, np.

Polubiłam na facebooku: jako Anna Kowalska

Obserwuję jako: Konwalia22 / Nie posiadam bloga

Biorę udział 

2. Uczestnikiem konkursu może być każdy! (nie tylko osoby posiadające bloga);
3. Zdjęcia wysyłamy na mojego maila - adres: tosiuuula@gmail.com 
w temacie wpisując: KONKURS FOTOGRAFICZNY;
5. Ostateczny termin wysyłania zdjęć to 20 czerwca;
6. O wynikach poinformuję Was w poście 25 czerwca.

Czekam na Wasze pracę i każdemu kto weźmie udział w konkursie jeszcze raz życzę powodzenia!
XOXO!


6 komentarzy :

  1. Ale fajny konkurs organizujesz! Chyba muszę wyjść z aparatem na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na razie nie mam jak zrobic, bo moje 'modelki' nie zgadzaja sie na prace w tych warunkach atmosferycznych, no rozumiesz. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że wczesniej nie powiedziałaś, że jest minimalna ilość zgłoszeń :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey , masz świetnego , bloga !
    I ciekawie piszesz!
    Zapraszam do poklikania u mnie na blogu! Gdyż robie mini , konkurs pt,, Kliknij w 8 linków w obie firmy i twój blog , wyląduję , u mnie w poście'' Wystarczy chwilka , a zyskasz dużo! Wszelkie zasady poznasz w poście!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kazdemu życze powodzonka :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam na facebooku: Emilia Em

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka