piątek, 10 kwietnia 2015

Życie jest zbyt krótkie, aby tra­cić czas na roz­mo­wy o niczym.


Hej!
Jak tam się macie? Mam nadzieję, że dzisiejszy wieczór jak i dzień upłynął Wam tak dobrze jak i mi oraz, że Wasze towarzystwo było tak dobre jak i moje. W końcu razem z Moją Przyjaciółką Olką miałyśmy czas, żeby porozmawiać o wszystkim i o niczym. Weekend tak jak i reszta kwietnia też zapowiadają się ciekawie, ale też i pracowicie, dlatego mam nadzieję, że wszystko wyjdzie zgodnie z moimi planami. Nareszcie przyszła wiosna - a co z tym się wiąże? Oczywiście, ciepło i słońce, a to nie obwijając w bawełnę jest najważniejsze, żeby naładować akumulatory i wziąć się ostro do pracy!
Dlatego pod dzisiejszym postem czekam na komentarze z propozycjami postów, które chętnie byście przeczytali.

"Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su [...]. "
- Jest to cytat, który był tytułem ostatniego posta. Dopiero zauważam jak szybko płynie czas...
Jeszcze niedawno przyjaciółki zrobiły mi urodzinową niespodziankę - a jednak 11 miesięcy temu;
Jeszcze niedawno szykowałam się do pierwszego spotkania z nową klasą - a jednak 9 miesięcy temu;
Jeszcze niedawno byłam przerażona nową szkołą i tym co mnie w niej czeka - a jednak 7 miesięcy temu;
Jeszcze niedawno... - Boże, mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. Sama niewierze, że to wszystko miało już miejsce i niedługo zaginie gdzieś w mojej pamięci na długie, długie lata albo na zawszę... Jeszcze niedawno łudziłam się z myślą, że czas nie leci wcale tak szybko, że to wszystko po prostu mi się wydaję, a tu proszę, do wakacji zostało 78 dni... Czy się cieszę? Oczywiście, że tak! Jasne, że mam w głowie listę planów do zrealizowania i miejsc do odwiedzenia, ale to chyba nie na to lato... Na obecną chwilę planów nie mam, ale pewno nie obejdzie się bez spotkań ze znajomymi i wypadami z nimi nad jezioro, letnich i kolorowych sesji, długiego pływania na materacu, wygłupów, imprez, wyjazdów itp. Najważniejsze, aby ten czas spędzić bez zmartwień i dobrym towarzystwie!

W dzisiejszym poście nie ma specjalnych zdjęć - totalna przypadkowa improwizacja. Moja czarno-biała obsesja do takich zdjęć wraca, a więc dlatego aparat był dziś tak ustawiony. Na sobie miałam coś wygodnego, ale i odpowiedniego do pogody. Nie byłam specjalnie pomalowana i uczesana, bo naprawdę po Świętach miałam już dość siedzenia przed lustrem i szykowania się.

Całusy Toś!







7 komentarzy :

  1. Mam słabość do czarno-białych zdjęć, przeliczne <3
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Toska pieknie wygladasz!
    Moze post z faktami o Tobie ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozesz powiedziec skad masz te jeansy ?? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wygladasz, swietne spodnie ♥
    moze jakis tag? ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemyślany blog i cudowny design :) Bardzo mi się tutaj podoba i zostanę tu na dłużej !
    http://flawlessgirlshere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny post i super spodnie, gdzie kupiłas ? :)

    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka