piątek, 3 kwietnia 2015

Wiosno, gdzie jesteś?! Zaniedbywane obowiązki blogerki.

Pewnie już sprzątacie przed Wielkanocą albo zaczynacie gotować i piec jakieś smakołyki, ale mam nadzieję, że między tymi zajęciami znajdziecie chwilkę, żeby przeczytać mój nowy post, który nie jest zbyt długi, bo ja też muszę kończyć sprzątanie i zabierać się za pieczenie jakiś babek…. Na wstępie powiem od razu, że to nie jest typowo świąteczny post, bo taki pewnie pojawi się jutro albo w niedzielę rano.



No właśnie wiosno, gdzie się podziewasz? Termometry dzisiaj wskazują 3 stopnie, a deszcz pada przez cały czas robiąc tylko krótką przerwę na to, żeby zaraz zacząć znów padać, ale tym razem ze śniegiem. Nie tylko ze względu na to, że mój humor jest wtedy okropny i cały czas chcę mi się spać nie lubię takiej pogody, ale głównie dla tego, że zaniedbuję wtedy bloga. Bo nie mogę wyjść wtedy nawet na krótką chwilę i zrobić kilka zdjęć, które byłyby podstawą nowego posta. Cokolwiek wszyscy myślą, praca nad blogiem, robienie postów i utrzymywanie bloga nie jest tak prostą rzeczą jakby się wydawało… Wszystko trzeba dokładnie zaplanować, wykonać, a potem oprawić wszystko po to, by czytelnikom się spodobało. Ja prowadzę specjalny notes i segregator, w których mam wszystko zebrane, opracowane i zarchiwizowane. Uwielbiam robić zdjęcia, potem je obrabiać (np. w Photoscape albo Lightroom) i następnie pisać dla Was notkę i komponować z niczego dla Was coś wspaniałego. 


Outfit, który widzicie na zdjęciach z tego posta nie jest specjalny. Jest luźny, ale też elegancki, myślę, że świetnie nadaję się do szkoły, na wyjście ze znajomymi, a nawet na jeden dzień świąt, które się zbliżają już wielkimi krokami. 




Koszula – Sinsay / Boyfriend’y – H&M / Łańcuch – I AM / Buty – H&M / Torebka - Guess

12 komentarzy :

  1. Naprawdę ładna stylizacja! Szczególnie podoba mi się koszula :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie stylizacje! Są luźne, ale maja to coś w sobie co kocham. Na nowości blogowe zawsze znajdzie się chwila czasu :) Pogoda jest paskudna, a miało być już tak ładnie :/
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z blogiem mam tak samo, zawsze kiedy pogoda nie dopisuje jestem leniwa i blog pozostaje bez jakiegokolwiek posta.
    Trzymaj się cieplutko :)
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosia pieknie wygladasz! Laseczka z ciebie wyrosla!
    Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja boska modna i na luzie śliczna jesteś :**
    Życzę wesołych świąt. Zapraszam do mnie po możesz po klikasz ? prosze
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie idealne!Byłoby mi niezmiernie miło jakbyś to właśnie Ty weszła na mój blog i zaobserwowała go :)
    www.paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia, przesliczne slipony <3
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://ssssanderxxxxvvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka