środa, 22 kwietnia 2015

W ciągłej podróży

Hej Kochani!
Niestety nie mam teraz aparatu, dlatego to już drugi post, w którym używam zdjęć z telefonu. Nie lubię tego bardzo, bo mam zasadę, że dobry post powstaję na podstawie perfekcyjnych zdjęć, ale cóż... Ten aparat w telefonie nie jest najgorszy, dlatego muszę sobie jakoś na razie radzić.
Dzisiaj możecie zobaczyć moje nie wiem sama dlaczego, ale ukochane zdjęcia z przed wyjazdu w poniedziałek.  Pewnie się zdziwicie, że ktoś w ogóle robi takie zdjęcia, ale no cóż - ja robię zdjęcia dosłownie wszystkiego... Tak, dostrzeżecie tam brudne lustro, niekoniecznie dobry mój wygląd, wychodzący spod szafek przewód i masę innych niepotrzebnych tutaj szczegółów, ale no cóż, może tworzą one jakiś dodatkowy miły klimat i fajny akcent? Dokąd jechałam? Oczywiście, znów do szkoły. Po to, aby w piątek od razu po lekcjach znów wyciągnąć uchwyt z walizki i pojechać z nią w świat - a tak dokładniej to do domu. Ten tydzień, pomimo wszystko do łatwych nie należy... Sprawdzian z WOSu, praca klasowa z polskiego i sprawdzian z historii - to naprawdę dużo jak na jeden tydzień. Na całe szczęście w przyszłym tygodniu tylko cztery dni chodzenia, a potem prawie tydzień wolnego, mam nadzieję, że wtedy nadrobię wszystkie blogowe jak i szkolne zaległości.



Nie mam aparatu chyba w najgorszym możliwym momencie! Kiedy na blogu coś ruszyło, ja mam masę pomysłów na posty i zdjęcia, wy zaglądacie tutaj coraz chętniej i częściej, dostaję ogrom maili od Was z pytaniami i propozycjami postów, a pogoda jest na tyle dobra, że można by zrobić super zdjęcia! - nawet nie wyobrażacie sobie jakie to okropne uczucie, kiedy coś na czym Wam w danym momencie tak bardzo zależy nagle ucieka... Owszem, życie blogerki (dziwnie jest tak na siebie mówić) nie jest łatwe, kiedy ma się tak jakby dwa domy i żyję się trochę (jak widać na załączonych do posta obrazkach) na walizce, a jeszcze bardzo często z torbą z książkami, drugą z laptopem i trzecią z aparatem, ale na szczęście już się przyzwyczaiłam i daję sobie powoli, ale świetnie radę! Mam nadzieję, że zaczekacie na mnie i że te słabe posty (które psują słabej jakości zdjęcia) nie zniszczą obrazu mojego bloga w waszych oczach, że dalej będziecie tutaj chętnie zaglądać, bez względu na to jak wygląda moja praca w tych ograniczonych warunkach.

Lecę dalej do nauki, ale życzę Wam miłego końca tygodnia!  

XOXO!







Walizka - TK MAXX / Kurtka - Reserved / Buty i koszulka - H&M / Spodnie - Sinsay

22 komentarze :

  1. Twój aparat w telefonie wykonuje super zdjęcia jakościowo ♥
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/2015/04/powracam.html <--- Nowy Post ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia kocham podróże <33
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html
    u mnie na blou mini konkurs !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam podróże!:D
    Mimo tego że zdjęcia są robione telefonem to i tak są śliczne!:*
    Obserwuje:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jak na telefon i tak są świetne!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post i super zdjęcia:)
    strasznie spodobal mi sie twoj blog , musze wpadac czesciej i licze na kolejne posty! :)
    obserwujemy ? ja już angelica-gurgull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podróże są prześwietne, bardzo ciekawy post, też chciałabym pisać tak fajnym stylem jak Ty :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super waliza :D Też bym taką chciała. Oj podróże z czasem męczą. Mieszkasz w akademiku, bo nie zrozumiałam troszkę :/ ?
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam u Babci i Dziadka, pisałam kiedyś o tym post ;)

      Usuń
  8. Ale śliczne zdjęcia robi twój telefon ^^
    To owocnej nauki ;3
    Co powiesz na obs/obs? ;3
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;*
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna walizka :D.
    Podróże są fajne,jutro jadę w podróż w podkarpackie na wesele ;D

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też kiedyś musiałam zrobić zdjęcia aparatem i porównałam zdjęcia z telefonu a z aparatu, te z aparatu o wiele lepsze. Może dlatego,że mój telefon jest tak staary :) zapraszam do mnie jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podróżowanie to chyba najfajniejsza rzecz na świecie:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne foty :) lausio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjecia
    oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i śliczne zdjęcia! . . Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie) Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu :) Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga) http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/ Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aparat w telefonie masz dosyć dobry ,ja też na razie będę musiała z niego korzystać (popsułam aparat)

    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia. :) Super notka <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rownież kieruje się tą zasadą o perfekcyjnuch zdjęciach :) Ja bym niw wytrzymała bez mojego aparatu ;p
    Zapraszam do mnie na konkurs z SHEINSIDE do wygrania piękne ciuszki :)
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie takie zdjęcia z telefonu czasem lepiej oddają rzeczywistość i są takie 'prawdziwe'! :)
    zapraszam na rozdanie <- kliknij ♡

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka