wtorek, 14 kwietnia 2015

Są różni­ce, które łączą i po­dobieństwa, które dzielą.

 Zawszę myślałam, że każdy z nas jest taki sam, że różnią nas tylko niektóre cechy wyglądu, że przecież skoro teoria ewolucji mówi, że pochodzimy od małpy to bardzo się nie zmieniliśmy, bo przecież każde z tych zwierzątek jest dla mnie takie same, ale teraz myślę inaczej... Chodząc ulicami miasta, jeżdżąc autobusami, mijając ludzi na korytarzach patrzę na nich, spoglądam im w oczy i zastanawiam się -  Jaka ta osoba jest? Jakie ma serce? Jakim człowiekiem jest? Pochłania to naprawdę dużo czasu, ale też jest interesujące. Czasem ludzie zaczynają się na mnie dziwnie patrzeć albo widząc, że na nich spoglądam w ogóle się nie ukrywając i zagłębiając w ich twarzach, uśmiechają się i spuszczają wzrok zawstydzeni. Jasne, wolę tą drugą reakcję, odwzajemniam uśmiech i do swojej listy odczuć co do tej osoby, dodaję – miła / miły i wstydliwa / wstydliwy.
Nawet po ostatnim poście i waszych komentarzach pod nim, można zauważyć różnicę między nami. Przy niektórych faktach potakiwaliście i mówiliście, że macie tak samo, ale przy niektórych zdarzało się, że byliście zaskoczeni, zszokowani – nie wiedzieliście, że można tak mieć. 
Odkąd pamiętam ludzi nie ocenia się po wyglądzie – tą naukę wpaja się nawet dzieciom w przedszkolu, które jeszcze nie za bardzo rozumieją o co chodzi. Na przykład: piękna chuda dziewczyna w cudownej sukience może okazać się wredną jędzą, a chłopak w glanach, z irokezem, ubrany na czarno może być ogromnie ciepłym i pogodnym człowiekiem, czego nigdy byście nie podejrzewali.
Pamiętajcie dwie rzeczy – pozory mylą, a człowieka nie ocenia się po okładce. To czy poznacie go i dowiecie się jaki jest zależy tylko i wyłącznie od Was. 
Więc może na chwilę warto zapomnieć o tym, że jesteście wstydliwi i po prostu zagadać?
A może w ten sposób poznacie  prawdziwego przyjaciela albo miłość swojego życia? Powodzenia!

Zastanawiam się czy Wy tez tak macie i co w takim momencie powiedzielibyście o mnie? 
Całusy! 






45 komentarzy :

  1. Bardzo chciałabym Cię poznać, aby stwierdzić jaka jesteś! Lubię takie mądre wpisy :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie ludzie się różnią, ale myśle że to w sumie dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no no coraz to madrzejsze posty

    OdpowiedzUsuń
  4. toska moze post o przyjaciolkach , o ile wogole masz jakies ???

    OdpowiedzUsuń
  5. profilowe z fb super! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, piękne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe ... to db że ludzie są inni.. i to jest piekne..

    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mądra notka ;)
    śliczne zdjęcia ;*

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie napisane, ja jestem nieśmiała i mam mały problem.. Masz takie piękne oczy ♥
    Będę wpadać częściej ;*
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy post ..
    też tak czasami obserwujemy ludzi, czekamy aż będzie gorąco żeby nosić okulary przeciw słoneczne (wiesz tak w razie co :D)
    i masz bardzo ładne oczy :)
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mądry wpis, jestem pod wrażeniem :) Podoba mi się sposób, w jaki piszesz o ludziach, tytuł notki bardzo mnie urzekł :) Masz fajny światopogląd ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawie piszesz <3 piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie powinno oceniać się ludzi po wyglądzie, nie powinno a jednak większość naszego społeczeństwa to robi. Co z tego że piękna-może być fałszywa, może źle się uczyć itp. Więc pamiętajcie- najpierw poznaj, później oceniaj.
    ***
    Zapraszam do siebie :) http://blogujmymarcelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. znam Cię z widzenia. ale bardzo Cię lubię... po tym, że masz swoje pasje, ciekawy sposób na siebie, oraz interesującą duszę ;) pozdrawiam gorąco Tośkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Nawet nie wiesz jaką przyjemność sprawiają mi takie komentarze ;)
      Ja również pozdrawiam!

      Usuń
    2. O popieram ;) Myślę że trzeba mieć też odwagi by prowadzić i udostępniać blog np W naszej zamkniętej i ograniczonej miejscowości ;) Pozderki https://www.youtube.com/watch?v=QF0ecAJRVAE&feature=share

      Usuń
    3. Hahah, wiesz co? Ja sądzę, ale to tylko moje zdanie, że możesz żyć nawet w miejscowości, w której jest 10 osób i wstydzić się tego co robisz, ale możesz też żyć ze świadomością, że robisz coś co kochasz, a wtedy dążyć do celu, spełniać swoje marzenia i być dumnym z takich osiągnięć jak np. osiągnięcie 75K wyświetleń.

      Usuń
    4. bardzo się cieszę, że moje skromne słowa, sprawiły Ci przyjemność. dziękuje za pozdrowienia i życzę 10000000000000000000000 wyświetleń i polubień ;) Em ;)

      Usuń
  15. Ocenianie ludzi po wglądzie nie jest dobrym rozwiązaniem. W ten sposób często się możemy pomylić.
    http://alia-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie powinno oceniać się ludzi po wyglądzie. Bo tak jak napisałaś chuda, ładna dziewczyna może być wredna a chłopak ubrany na czarno może być miły dla nas. Dzięki temu możemy znaleźć przyjaciół.
    Świetne zdjęcia.
    Obserwuję.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne portrety :) Masz rację, nie powinno się oceniać ludzi po wyglądzie.

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. Przejrzałam Twojego bloga i strasznie mi się spodobał. Jesteś młodą, śliczną dziewczyną. Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzisz i pomożesz mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga, bądź wpomnienie o mojej akcji w nowym poście, cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.

    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadza się, nie powinno się oceniać ludzi po wyglądzie, bo często może być on tylko przykrywką.
    Śliczne zdjęcia! :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Oceniamy już w momencie pierwszego zobaczenia człowieka i tego nie da się uniknąć, niestety. :) Warto jednak nie opierać się tylko na tym wrażeniu, a drążyć dalej i dążyć do poznania drugiej osoby i wyrobienia sobie własnej opinii na jej temat. Jest to trudne, ale myślę, że niezbędne w naszym życiu.

    Co do nieśmiałości - czasem warto zagadać, ale nic na siłę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm... Dla wielu ludzi wygląd jest ważny. Niestety zapominają o cechach. :( Obserwuje! :))

    http://nataleczkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W zupełności się z Tobą zgadzam : ) . Staram się patrzeć sercem , a nie oczyma : ) . Pozdrawiam !

    + Obserwujemy ? , jeśli tak , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post! Prześliczne zdjęcia, masz śliczne oczy :*

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Pozdrawiam✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Na początku znajomości opieramy się tylko i wyłącznie na wyglądzie niestety. Ale tak jak napisałaś nigdy nie wiadomo jaki naprawdę jest człowiek i póki nie poznamy go z charakteru nie mamy pojęcia jaką jest osobą. Ładne zdjęcia *-*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to napisałaś ! :) Obserwuję ! :))
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem tu po raz pierwszy i po przeczytaniu tego posta, stwierdzam, że jesteś naprawdę inteligentna. Świetnie dobrałaś słowa w tym poście i zdobyłaś tym moje serce :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jesteś :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiedziałabym, że dojrzewasz i zaczynasz widzieć rzeczy swoją filozofią życiową. Piszesz inteligentnie, aż chce się czytać! :) i że jesteś śliczna, i że bardzo ładne zdjęcia. Gratuluję postu, daje trochę do myślenia, i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super post i super zdjęcia :)!
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam przyglądać się przypadkowym osobom ;) ale nigdy nie oceniam po wyglądzie
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piszesz bardzo madrze i inteligentnie, a do tego twoje zdjęcia są powalające!

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Racja, pozory mylą. Ja wyglądam na cichą dziewczynę, a gdy się wkurzę to jest burza. ;D Gdybym nie była nieśmiała, na pewno bym do kogoś podeszła i zagadała, ale mam inną naturę...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia...
    Naprawdę robią wrażenie :) Widać, że to lubisz :)


    Obserwuję ^^
    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się w tobą. Ludzi nie można oceniać po wyglądzie, bo pozory tak często mylą. Niektórzy od razu odrzucają osoby, których tak na prawdę nie znają. Jeśli nie podoba im się wygląd danej osoby, to od razu olewają ją, zamiast się z nią zapoznać.
    http://przemysleniaa-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaobserwowałam, mądrze piszesz i wydajesz się być ciekawą osobą. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie masz długie rzęsy,chciałabym mieć takie! Świetny post
    MÓJ BLOG-klik

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka