czwartek, 2 kwietnia 2015

Myślę, że życie lubi nas od czasu do czasu wypróbowywać: czujesz, że się staczasz, coraz szybciej, a kiedy Ci się wydaje, że już dłużej tego nie wytrzymasz, nagle się poprawia.

,,Myślę, że życie lubi nas od czasu do czasu wypróbowywać: czujesz, że się staczasz, coraz szybciej, a kiedy Ci się wydaje, że już dłużej tego nie wytrzymasz, nagle się poprawia.'' - Love Rosie

Dzisiejszy post zaczynam tym pięknym cytatem z książki Love Rosie, który przypadł mi szczególnie do gustu podczas czytania tej książki. Ostatnio gdy chorowałam miałam dużo czasu na przemyślenia i myślenie o swoim życiu i wtedy właśnie przypomniał mi się ten cytat.
Nasze życie jest gonitwą za tym co najlepsze, dążeniem do celu, ideału i spełnienia marzeń, ale kiedy tylko spotykamy na naszej drodze jakieś przeszkody, kiedy ktoś rzuca nam pod nogi kłody albo kiedy po prostu mamy gorszy czas i nic nam się nie chcę, bo wszystko wydaję się okropne, najgorsze na świecie i niepotrzebne wtedy wszystko albo się kończy, albo wręcz przeciwnie - staję się najlepsze na świecie, takie jak powinno być. Jesteśmy wtedy w szoku, ale to jest dar od życia, które chcę nam pokazać jak będzie ono wyglądać kiedy zaczniemy zaniedbywać wszystko co dla nas najważniejsze oraz powiedzieć, że musimy zadbać o nie, bo jeśli nie to najzwyczajniej w świecie zmarnujemy je, stracimy to co piękne - piękne, bo życie to historia, niesamowita historia którą my piszemy, bo to my jesteśmy autorami własnej życiowej historii...
Właśnie tak jest u mnie, identycznie jak w tym cytacie. Kiedy odpuszczam naukę, bloga, znajomości, fotografie, spotkania i wszystko co uwielbiam, bo się popsuło, wtedy nagle wszystko zaczyna się inaczej niż wcześniej, ale układać i tak jak być powinno od zawszę. Od dzisiaj biorę się ostro do pracy nad blogiem! Bo przecież blog to odpowiedzialność, którą ja wzięłam na siebie.

   Mam teraz czas na nadrobienie tego co mnie ominęło kiedy nie miałam aparatu, laptopa i pomysłu na posty, oby tylko jeszcze pogoda się poprawiła! Bo jak na razie jest fatalnie i na zdjęcia wyszłam dzisiaj po godzinie szykowania, ale na 10 minut w przerwie między jedną, a drugą ulewą. Dzisiejszy outfit składa się z najlepszych spodni jakie ktoś mógł wymyślić - boyfriendów, długiego i ciepłego swetra z grubej włóczki, wygodnych sliponków, złotego łańcucha dla dopełnienia całości i eleganckiego t-ishirtu. Na dzisiejszych zdjęciach możecie mnie zobaczyć w troszkę innym wydaniu niż zwykle przez to, że moje włosy są związane w niedokładny kok (który uwielbiam), a na twarzy mam mocniejszy makijaż niż zwykle, ale który świetnie pasuję i do luźniejszych stylizacji i do tych eleganckich. Mam nadzieję, że podobam wam się też w takim wydaniu, ale to piszcie sami poniżej ;))
Czekam na propozycję postów, które chętnie byście tutaj przeczytali. 

Wysyłam buziaki! Toś_Owieczka Blogerczka






Bluzka - Zara / Jeansy - H&M /Sweter - No name / Slip on'ki - H&M / Łańcuch - I am

6 komentarzy :

  1. Piękny sweter :*

    youngdesignersclothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że robisz coś co kochasz i coś co sprawia ci ogromną przyjemność, mam nadzieję, że najbliżsi rodzina i przyjaciele wspierają cię w tym!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Toska prowadz bloga tak dalej a napewno odniesiesz sukces !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądrze prawisz kobitko:) I fajnie, że potrafisz podczas czytania wyłapać coś bardzo sensownego, podoba mi się to! :)

    ♥♥ SALIblog>>kliknij!<<

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje posty zarówno te, w których pokazujesz tylko zdjęcia jaki takie jak ten, bardzo mądra treść.
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten cytat <3 Mądre słowa napisałaś. Życzę powodzenia z blogiem :) Świetne zdjęcia <3

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka