wtorek, 21 kwietnia 2015

Małe pole do popisu na pokazanie wielkiej wiosny...

Kiedy ostatnio miałam chwilę wolnego czasu wybrałam się w podróż - na poszukiwanie wiosny.
Gdzie jej teraz najwięcej można spotkać w mieście? Oczywiście na malutkich działeczkach przy osiedlach, na których ludzie sadzą kwiaty, stawiają małe altanki albo domki, wylegują się w lecie, a nawet tworzą małe uprawy, siejąc warzywa i owoce. Spacer ten nie był wcześniej planowany dlatego włożyłam słuchawki do uszu, nałożyłam wygodne rzeczy i poszłam przed siebie. Nie wzięłam aparatu dlatego też zdjęcia są jakie są, bo zrobiłam je telefonem.
Jak niezwykle jest spacerując widzieć masę kolorów, które powoli nabierają coraz bardziej cieplejszych i weselszych barw. Miałam okazję zobaczyć jak ludzie na małych działeczkach (na swoich „małych polach do popisu”) tworzą coś pięknego. Oczywiście, zdarzają się zaniedbane ogródki, ale to bardzo rzadko, jednak wszędzie można zauważyć kwitnącą na żółto forsycję i  kwitnącą na biało wiśnie, które wyglądają cudownie na tle szarej, ale rozwijającej się na nowo przyrody.
Wracając do domu pozazdrościłam chyba trochę tej wiosny, którą można mieć za oknem, więc weszłam do najbliższej kwiaciarni i kupiłam bukiet najbardziej wiosennych kwiatów – żonkili. 









7 komentarzy :

  1. ale ładniutko wszędzie :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia :) zaprasza do mnie jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ladne zdjecia! super pora roku, coraz ladniej wszedzie <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. także mam taką małą działeczkę i gdy nadchodzi lato, to bywam tak codziennie :)
    świetne zdjęcia! :)
    zapraszam do siebie --- > http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjęcia robisz:)))
    + skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > Zapraszam!Klikaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia nie wyszły źle. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka