sobota, 18 kwietnia 2015

75K!

  Właściwie nie wiem o czym powinien być dzisiejszy post... Jestem Wam taka wdzięczna za to, że weszliście tutaj już ponad 75 tysięcy razy; za to, że kliknęliście "lubię to" na facebook'u ponad 340 razy; za to, że wspieracie mnie w tym wszystkim co robię i za to, że piszecie mi tyle ciepłych i pięknych słów dla upewnienia mnie w tylko w przekonaniu, że robię to co naprawdę uwielbiam!
Gdybym chciała wyrazić tą wdzięczność musiałabym cały czas pisać - dziękuję, dziękuję, dziękuję / 1000000x, ale zastąpię to tylko jednym ale najszczerszym - dziękuję!

Dzisiaj znów na dworze jest brzydko... Co chwilę pada deszcz, śnieg, grad albo wszystko na raz! Te zdjęcia moim zdaniem wyszły niewiarygodnie dobrze, chociaż były zrobione w 5minut między jedną, a drugą ulewą... Mam nadzieję, że i wam się spodobają! Outfit na nich jest luźny, ale to mój ulubiony ostatnio ze względu na buty. Są to a'la Adidasy Super Star znalezione w H&M za niecałe 100 złotych.













8 komentarzy :

  1. u mnie tez jest dzis brzydko, dlatego siedze w domu :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj padał deszcz i grad :D Ogółem pogoda okropna... :/
    Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję ^^
    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :D
    super zdjęcia :)

    Zapraszam na bloga jesli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. łoooł, to gratulacje ♥
    super strój, taki prsoty codzienny ;3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu wejść! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka