wtorek, 17 marca 2015

#SPRING

  Jak miło idąc ze szkoły czuć znajomy zapach i słuchać także znajomych odgłosów, od razu na myśl nasuwa się jedno - wiosna. 

I znów ma się ochotę na: wyjęcie z pudełka swoich ulubionych butów, pomalowanie paznokci na delikatniejszy kolor, wyciągnięcie słuchawek z uszu i posłuchanie znajomych dźwięków oraz nałożenie na nos okularów słonecznych i patrzenie się wprost na ciepłe promienie słońca, 



Mówiąc szczerze, kiedy na dworze było zimno najbardziej tęskniłam za lekkimi i wygodnymi butami oraz endorfinami (hormonami szczęścia), które dostarczają nam promienie słoneczne. Nigdy bym nie powiedziała, że po prostu dzięki zmianie w pogodzie zauważę też zmiany w mojej zwyczajnej codzienności. Aaa co się zmieniło? Na pewno to, że znalazłam jakąś chęć do nauki i do poprawy ocen, które po zakończeniu pierwszego semestru nie były zbyt powalające, 


Od razu przepraszam, że post pojawia się po takiej długiej przerwie, ale po prostu musiałam naładować swoje akumulatory i już mam kilka super pomysłów na posty. Podczas jakiejś następnej nieobecności zapraszam 
na mój fanpanage  na facebook'u - https://pl-pl.facebook.com/sosnowskaphoto/
i na mój instagram - http://instagram.com/tosiuuula/
z których na bieżąco zobaczycie co się u mnie dzieję w tym czasie. Ufam, że będziecie zadowoleni i że się na mnie nie gniewacie! Pamiętajcie - blog to odpowiedzialność, a ja przyjmuję tę odpowiedzialność na siebie. 
XOXO, Toś_Owieczka Blogereczka





8 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia. <3
    Tak bardzo się cieszę, źe wiosna wróciła :)
    klikniesz w link Sheinside w TYM poście? KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna jest zdecydowanie najpiękniejszą porą roku. A i z modą można wtedy nieźle kombinować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kubek :) A co do posta, też uwielbiam wiosnę :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kubek :) A co do posta, też uwielbiam wiosnę :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie dostałaś taki kubek starbucksa? nie mogę znaleźć nawet online :(

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka