środa, 14 stycznia 2015

My little word...

Hej Miśki!
Jak tam samopoczucie? Dzisiaj chcę Wam pokazać miejsce mojej pracy, główne miejsce mojego życia, tj. mój pokój. Oczywiście, pokój jak pokój i często mówię, że go nie lubię albo, że dużo bym tu zmieniła, ale zaraz sobie myślę
– „Eeeej! Przecież to moja przestrzeń! Przecież stąd tak wiele można się dowiedzieć jaka jestem!” – tak, może niektórych to denerwuję, ale moim zdaniem pokój człowieka wiele o nim mówi. 





Bardzo lubię to, że mam dość duże okno w pokoju. Nigdy nie chciałam mieć tutaj firanek, bo po prostu tego nie lubię, a zakryć widok, na którym mogę się patrzeć godzinami też nie byłoby fajne.



Kocham moją szafę! Może dlatego, że jest tam cała masa ubrań, butów, biżuterii i torebek, ale też dlatego, że jest w niej dużo półek, szuflad i drążków. Wiszą na niej  moje ulubione instadruki, które dostałam na urodziny i to też czyni ją w pewien sposób wyjątkową.




Biurko. To mebel, którego chyba najbardziej nie lubię. Nie wiem czemu. Prawie go nie używam, bo jest mi moim zdaniem nie potrzebne, ale stoi tu komputer i często leży masa potrzebnych akurat wtedy rzeczy.

 Kiedy z Mamkuś projektowałyśmy meble do tego pokoju chciałam mieć wielki regał z kwadratowymi przegródkami, Mamie ten pomysł na początku nie bardzo się podobał, ale dzisiaj widzimy wiele korzyści związanych z jego istnieniem. Zdjęcia, obrazy, sentencje, pudełka, poduszki, figurki i wazoniki oraz książki, tego można znaleźć tu całą masę.

XOXO! Toś_Owieczka Blogereczka





12 komentarzy :

  1. Marzę o tym komputerze *o*

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludzią, że nigdy nie jest za późno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pokój:) Ja podobnie mam duże okno w pokoju z tym ,że moje jest wyjściem na taras ,i również nigdy nie pomyślałam nawet o firankach !:)
    Super blog:))
    http://zuzanna-ratajczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie bardzo podoba twoj pokoj i zgadzam sie z tym sie pokoj wyrarza kim jestes :)

    http://the-watermelon-club.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najbardziej mi się podoba ten regał na książki i nie tylko, chociaż okna też są świetne ze względu na swoją wielkość:)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pokój, a regał na książki jest strzałem w dziesiątkę, sama mam podobny :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny pokój, taki przytulny. Okna są świetne! :)

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój masz bardzo ładny! Okna są genialne *-* Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz super zdjęcia :)
    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! Zazdroszczę MacBook'a:(

    OdpowiedzUsuń
  10. też zawsze chciałam miec duuże okno, ale u mnie w blokach to niemożliwe ;c i świetny pomysł z tymi zdjęciami przyklejonymi :D
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely post and photos. I follow you, could you follow back, dear. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka