czwartek, 18 grudnia 2014

to właśnie jest w nich najpiękniejsze

Wiecie za co najbardziej lubię Święta?

-Zdecydowanie za pomieszany zapach jabłek, cynamonu, goździków, grzybów i niesamowity zapach choinki, który unosi się, gdy wchodzi się do domu.
-Zdecydowanie za piosenki świąteczne lecące w radiach, sklepach i autobusach miejskich.


-Zdecydowanie za robienie, kupowanie, a potem pakowanie prezentów, a przy tym zaklejanie się taśmą. Za to, że mogę być wtedy szczęśliwa widząc z jakim zaciekawieniem i radością inni otwierają zapakowane przeze mnie podarunki.








-Zdecydowanie za to jak się wygląda tego jednego wieczoru. Nie wiem jak u Was, ale ja odkąd pamiętam na Święta wyglądałam zupełnie inaczej niż zawszę. Ubrana w sukienkę albo spódnicę czułam się jak „gwiazdka” na którą czeka się cały rok.

Owszem, jest masa rzeczy, których nienawidzę w Świętach, ale w czasie tego radosnego okresu wszystko jest na tyle piękne i magiczne, że zostaje w głowie na długo.
Prawdę mówiąc ja miałam prezenty gotowe już dwa tygodnie temu, bo naprawdę nienawidzę, gdy później w sklepach są mega tłumy a ludzie rzucają się na produkty jakby nigdy w życiu nic nie widzieli. Światełka w moim pokoju powiesiłam w weekend, bez żadnego pośpiechu.

Święta kojarzą mi się ze światłem, kominkiem, pomarańczami, piernikami, śniegiem, czerwonym i zielonym kolorem i wieloma innymi rzeczami. Ci roku są takie same, ale tak naprawdę bardzo się od siebie różnią i to właśnie jest w nich najpiękniejsze.decydowanie za robienie, kupowanie, a potem pakowanie prezentów, a przy tym iejskich. pach choinki, który unosi się, gdy wchodz




6 komentarzy :

  1. swietny post ! Ja w swieta uwielbiam czas spedzony z rodzina <3

    Zapraszam do siebie :

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. czekaj czekaj, czy u Ciebie w autobusach miejskich leci muzyka? :O

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak! Zapraszamy do Lublina! :)

      Usuń
    2. U Nas w Lublinie leci muzyka w autobusach? Ale Tobie chodzi o MPK? ;)

      Usuń
  3. Świetny post ♥ Wesołych Świąt !

    olablogo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie zapakowane prezenty ;)
    Wesołych kochana ;*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka