wtorek, 2 grudnia 2014

Mikołajkowo

Ho! Ho! Ho!
Hahaha, w ten optymistyczny sposób zaczynam dzisiejszy post dla Was. Już wkrótce są Mikołajki, na które będąc małym dzieckiem czekało się ładnych parę tygodni. Nie twierdzę, że nie chciałabym dostać jakiegoś fajnego prezenty, a najlepiej całej masy prezentów, ale to prędzej na gwiazdkę zobaczę ze dwa prezenty. Pamiętam, że gdy byłam mała dostałam na Mikołajki, masę prezentów, a do tego był dołączony list, który „w imieniu Mikołaja” napisał mój Dziadzio, najbardziej rozwaliło mnie czytając to po 12 latach – „nie pokazuj języka” hahah.



Czy się posłuchałam? Nie wiem, ale przecież każdy ma jakieś wady i każdemu czasem czegoś się nie chcę. A Wy jak wspominacie tradycję z dzieciństwa? Ja zawszę, gdy się budziłam to prezent stał już przy łóżku i czekał, aż go otworzę. Co w tym było najfajniejsze? Zdecydowanie to z jaką ciekawością się to otwierało i najczęściej znajdowało się tam to o czym prosiło się Świętego Mikołaja w listach albo to o czym się marzyło. Teraz może chciałabym wszystkie sezony Plotkary na DVD, ale też masę innych rzeczy, tutaj macie kilka rzeczy, które mi się marzą.
Ja w tym roku chciałabym dostać:





 *bluzę z Mr. GUGU  *kubek obiektyw  *aparat Instax  *iPhona  *kartę podarunkową do H&Mu  *bardzo grubą kurtkę zimową  *perfumy Marc Jacobs – Daisy Dream  *moherowy sweter  *fotel retro  *słuchawki SONY  *torba MOSCHINO  *bluza BLOGGER

Także Mikołaju liczę na Ciebie!

W mojej nowej klasie też robimy sobie Mikołajki. To nasz pierwszy wspólny raz, więc bałam się kupując prezent, ale może mi się udało. Jestem też bardzo ciekawa co ja dostałam, ale już niedługo się dowiem. Prawdę mówiąc cieszyłabym się nawet z wielkiej torebki mandarynek, które w zimie naprawdę uwielbiam!Życzę Wam żeby Mikołaj przyniósł Wam super prezenty i udanego końca tygodnia!
Toś_Owieczka Blogereczka




22 komentarze :

  1. świetny ten list od Mikołaja haha! :D

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się marzy taki szary sweterek:D


    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacje również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna lista prezentów! Większość też chciałybyśmy dostać :)
    Zapraszamy
    http://aliasonare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna lista, też bym niektóre chciała dostać. Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczna lista prezentów, mam podobną ;) pięknie wyszłaś na zdjęciach :)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy podobną listę haha :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja co roku piszę list do Mikołaja!! :D (rodzice muszą wiedzieć co mi kupić)
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym dostać te perfumy i statyw na aparat :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie wygladasz :) Super post i bardzo slodki list haha

    http://the-watermelon-club.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prawdę miło ze strony twojego dziadzia, że sprawiał ci taką radość. U mnie wyglądało to tak, że gdy byłam w salonie to nagle coś uderzało w okna na piętrze i wtedy wołała mnie siostra mówiąc, że przyszedł mikołaj. Zawsze moje skarpety na prezenty były pełne :)

    http://no-perfekt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna lista, życzę Ci, abyś dostała chociaż coś z rzeczy znajdującej się na niej :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam na swojej liście Daisy ale ten nowy zapach, jednak nie wklejałam jej na bloga. No i Instaxa też bym chciała.Sweter mam natomiast identyczny, iphone też.. a bluzę od Mr. Gugu chętnie Mikołajowi odsprzedam jakby chciał dla Ciebie haha :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha, list od 'Mikołaja' najlepszy!
    Ja też mam swoją wishlistę, ale mało sprecyzowaną także nie wiem co z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. List od Mikołaja świetny :)
    Bardzo fajna wishlista, muszę przyznać że ja w tym roku miałam problem, bo wszystko mam i niczego nie potrzebują :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na post, początek podobał mi się najbardziej! Fajnie jest tak powspominać, poczytać stare listy etc. Ładne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super lista,ładne zdjęcia:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rowniez musze przygotowac taka liste u mnie na blogu ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawe pomysły na prezenty, oby Ci się spełniło :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza z mr.gugu & mrs.go śliczna *_*
    Pozrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    http://poprostuemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka