czwartek, 27 listopada 2014

I want what you have - If I stay

Hej Kochani!
Dzisiaj mam w końcu czas, siłę i materiał żeby dla Was napisać. Mam naprawdę wielkie wyrzuty sumienia,  bo zaniedbuję bloga, a to naprawdę dla mnie ważne i mogę tutaj zawszę wyładować swoje złe jak i dobre emocje. Co tam, jak tam u Was poza tym, że bardzo zimno? Już naprawdę mam dość tej zimy, a ona się jeszcze nie zaczęła! Prawdę mówiąc śnieg i zimno mogłoby być tylko od Mikołaja do Sylwestra, a pozostała część roku 20o i w lecie 30o… No, ale cóż nie wszystko można mieć. Niedługo kończy się semestr czyli już połowę nauki w tym roku szkolnym mamy za sobą i bardzo się cieszę, bo chcę żeby już był maj, kiedy to jest ciepło, dni są długie, a lekcję coraz krótsze i coraz luźniejsze.  




Uwielbiam takie poranki jak dzisiejszy, kiedy mam na późniejszą porę. Mogę się nareszcie porządnie wyspać, ogarnąć spokojnie, przygotować do szkoły i znaleźć czas na słodkie lenistwo. A z czym się wiąże u mnie słodkie lenistwo? Oczywiście z dobrą książka, instagramie, zielonej herbacie i wygodnych ulubionych ubraniach. Mówiąc o zimnie, trzeba wspomnieć o ciepłych swetrach i kardiganach, ja mam ich naprawdę sporo, a jeden z nich możecie zobaczyć dzisiaj na zdjęciach.
 W zeszłym tygodniu, a może nawet dwa tygodnie temu przeczytałam książkę
„Zostań jeśli kochasz” z
 ang. „If I stay” - napisaną przez Gayle Forman. Historia, którą opowiada mówi o miłości nastolatków, nieśmiałej Mii i członka punkrockowego zespołu Adama, pokazuję jak wiele czynników może oddziaływać na coś może nie ważne dla każdego. Jak wiele, a zarazem jak mało może wpływać na życie i w jak krótkim czasie calutkie może się zmienić i obrócić o 180o. Książka mnie urzekła i na pewno jeszcze nie raz ją przeczytam, a film… Film mnie na pewno wzruszył i pokazał to co wyobrażałam sobie po przeczytaniu książki zupełnie inaczej. Patrząc na Mie i jej Dziadka myślałam o mnie i moim Kochanym Dziadku, z którym jestem naprawdę mega zżyta i tak jak oni umiemy sobie wszystko powiedzieć i po prostu przez wszystko co dobre i złe przejść ze sobą razem. Ścieżka dźwiękowa do filmu jest niesamowicie dobrana i dlatego od razu po obejrzeniu filmu całą sobie ściągnęłam. Czytaliście albo oglądaliście, a może to i to? Jakie są wasze refleksje? 
Ściskam! Toś_Owieczka Blogereczka





15 komentarzy :

  1. Ja właśnie planuję zobaczyć ten film :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post, bardzo ladne zdjecia :)

    Co powiesz na wspolna obserwacje ? :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. JA tą książke sobie zamówiłam ale film bede ogladala jeszcze w przyszłym tygodniu
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) Ostatnio zastanawiałam się nad kupieniem tej książki, ale nie wiedziałam, czy mi się spodoba, ale po przeczytaniu twojej recenzji na pewno ją kupię :D
    Ogólnie bardzo fajny blog :) Szukałam takiego od dawna :* Obserwuję kochana :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://roxyamazinglife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ją przeczytać koniecznie!:)
    Pozdrawiam,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ciepłe sweterki <3
    A jak tylko znajdę czas-biorę się za książkę :)
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oglądałam ostatnio Zostań jeśli kochasz i płakałam cały film oraz po filmie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. slyszalam wlasnie , ze ta ksiazka jest bardzo fajna;p Dlatego zamierzam ja sobie kupic;d i w czas wolny przeczytac;d ( chodzi mi tu o swieta) hah;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, ale sweterek zdecydowanie najlepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym iPhone, ale tego najnowszego ;) Bo mój niestety stał się trochę przestarzały i się zacina, więc chyba czas na zmianę iPhone 4....
    +Chcę tę książkę na szkolnej wigilii dostać!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne oczka :)
    zapraszam do mnie

    darijja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. <33333 love it
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam tę książkę, ale póki co, wszystko stanęło w martwym punkcie z powodu braku czasu. Co do ścieżki dźwiękowej -kocham ją tak bardzo, że musiałam nagrać cover do 'Say Something'. Gdybyś była ciekawa, proszę, posłuchaj:
    http://m.youtube.com/watch?v=NRI07eqbx7s

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka