niedziela, 7 września 2014

Zdjęcia, szkoła i wolne chwile...

Hej Kochani!
Jak tam minął Wam pierwszy tydzień w szkole i pierwszy weekend wolny od niej?
U mnie w sumie nie wydarzyło się nic wielkiego. Codziennie lekcje organizacyjne, poznawanie nowych ludzi, a potem tłumy w autobusie wracając do domu. A kiedy wróciłam do mojej miejscowości na weekend wszystko wyglądało inaczej, nie było obce, ale też nie było takie jak to wszystko zapamiętałam. Nie mogę powiedzieć, że ludzie też byli inni, bo kiedy wyszłam to prawie nikogo nie było i mogłam dokładnie się skupić na szczegółach, które mnie otaczają.



W mojej nowej szkole jest naprawdę bardzo dużo ludzi, dlatego nie zapamiętałam wszystkich osób, a może ich 1/10. Za to w klasie mam bardzo pozytywnych ludzi, miłych i otwartych, z którymi naprawdę można o wszystkim porozmawiać. Np. na wf'ie w czwartek kiedy z dziewczynami z mojej klasy miałyśmy dwie lekcje pod rząd, a żadna z nas CAŁKIEM PRZYPADKIEM nie wzięła stroju można było naprawdę się zintegrować dodatkowo jeszcze z tymi ludźmi, których nie było w wakacje na naszym spotkaniu klasowym. Wiem, że nie z każdym przypadniemy sobie do gustu, ale może warto na początku się chociaż trochę postarać?

Wiem, że w tym tygodniu nie będzie już tak gładko i że będę musiała przyzwyczaić się do szkolnego trybu. Dlatego zdjęcia z wczoraj, które dla Was przygotowałam są raczej takim powrotem do dzieciństwa przez te ciągłe uśmiechy i balony. Żałuję, że nie możecie zobaczyć tego co się działo od razu po ich nadmuchaniu, bo właśnie wtedy można było zobaczyć jak w szesnastoletniej osobie wraca dziecko, które już jakiś czas temu gdzieś się schowało.


A tak poza tym to wczoraj zostałam nominowana do splash'a. Z jednej strony się cieszę, że dzięki takiej głupocie będę mogła pomóc ludziom chorym, ale z drugiej będzie ciężko mi się oblać tą lodowatą wodą. Zastanawiam się czy wszyscy są świadomi tego, że oblewając się zobowiązujemy się również do zrobienia przelewu dla fundacji pomagającej stwardnieniu zanikowym bocznym.Buziaki! Toś_Owieczka Blogereczka





14 komentarzy :

  1. Kocham twojego bloga. Genialna notka i zajebiste zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny Post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły na moim blogu :) http://jessie-julia-life.blogspot.com/2014/09/nominacje-do-lba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! świetne zdjęcia :)

    1. stylizacja na blogu http://thefashionmoth.blogspot.com/2014/09/my-stylization_79.html
    Zapraszam do komentowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ! :d
    mnie czeka za rok poznawanie nowych ludzi ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w szkole oprócz lekcji organizacyjnych pojawiły się też pierwsze zadania domowe ;/
    Super zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia. Ach, jak ja tęsknię za czasami dzieciństwa, kiedy na dworze robiono bańki mydlane, bawiono się w chowanego... Naprawdę tęsknię :(

    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno w twojej klasie pojawią się jakieś spiny, ale masz rację, że warto dać wszystkim szansę.

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    DAZZLExME.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja klasa składa się w samych dziewczyn i paru rodzynków a mimo to świetnie sie dogadujemy. Mam nadzieje ze u ciebie będzie podobnie ! Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne zdjecia... dech zapiera <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, genialne zdjęcia, ;*
    Powodzenia.
    Życzę miłego wieczoru i zapraszam do obserwowania mojego bloga na temat włosów, skóry i paznokci.
    www.alsastylla.blogspot.com

    OBSERWUJĘ, LICZĘ NA REW.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka