piątek, 1 sierpnia 2014

Post przeładowany zdjęciami, czyli o plotkarze, wakacjach, wszystkim i niczym...

Witajcie Kochani!
Jak tam się macie i trzymacie podczas tych okropnych upałów? Jak tam Wam mijają chwilę pomiędzy wyjazdami, spotkaniami z rodziną, ze znajomymi itd? Ja lubię lato, słońce i ciepło, ale w tym roku ta cudowna pora roku daje nam o sobie szczególnie znać. Dzisiaj np. miałam okropnego lenia, ale Mamkuś i tak znalazła mi zajęcie żebym przypadkiem „nieprzespana całych wakacji”.

Potem zdjęcia i proszę dzisiaj przybywam z nowym postem. Dobrze było nareszcie rozwiązać włosy z koczka i je wyprostować, na twarz nałożyć  odrobinę makijażu, a potem nałożyć ulubione buty i pomimo upału wyjść w daleką drogę, aż do domu Weroniki.
Jak tam wam się podobają foterki? Moim zdaniem nie wyszły takie straszne. Chociaż nie przepadam za dziewczęcymi stylizacjami, ta przypadła mi szczególnie do gustu. Jutro rano jadę do Lublina, także liczę na to, że znów zapcham chociaż pół karty w aparacie, a może Wy powiecie mi jakie zdjęcia byście chcieli tutaj zobaczyć i kto ma na nich być?








 Nie bez powodu zapytałam o Wasz wolny czas. Ja w wolnych chwilach po raz kolejny oglądam od początku Plotkarę. Serial ten opowiada o losach nastolatków należących do najważniejszej elity Manhattanu. Uwielbiam ten serial za: scenerie, muzykę, scenariusz i oczywiście aktorów



Może wiecie albo nie, ale w serialu wystąpiły dwie nasze rodaczki, tzn. Natalia Klimas znana z roli Patrycji w serialu Sama Słodycz i  Zuzanna Szadkowski  odrywająca przezabawną rolę przecudownej Doroty, gosposi z Polski pracującej u Waldorf’ów.


Uwielbiam aktorów, którzy grają w tym serialu, ponieważ są doskonalę dobrani do swoich ról. Szczególnie do gustu przypadły mi postacie Blair i Chucka. Zakochałam się w historii ich miłości, a także w ich zagadkach i intrygach. Oczywiście spotkałam się z wieloma rozczarowaniami np. takimi jak to, że Dan był plotkarą, Nate nie był do końca z Sereną, a ojciec Chucka zmartwychwstał itd, ale to chyba każdy tak ma, że kiedy wkręca się w akcję czegoś co lubi, zapomina o normalnym świecie i zaczyna myśleć trochę inaczej.  Co sądzicie o całym tym show wokół plotkary? Czy myślicie, że u Nas coś takiego by się przyjęło i czy byłoby zainteresowanie taką stroną?Czy Wy macie jakiś swój ulubiony serial, a w nim aktorów, których szczególnie lubicie?



Zadałam wiele pytań w tym poście, ale mam nadzieję, że odpowiecie na nie w komentarzach.
A tutaj proszę piosenka, którą katuję całe wakacje:  


Wysyłam buziaki!
Toś_Owieczka Blogereczka

3 komentarze :

  1. Nigdy nie oglądałam plotkary, serio ;)

    Zapraszam:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam plotkary :) Zdjęcia są ciekawe, ale poprzednie sesje wychodziły lepiej :)
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka