piątek, 8 sierpnia 2014

let me take a selfie

Hej Żuczki! – dawno już tak do nikogo nie mówiłam, hah ciekawe czemu…
Mniejsza z tym! Co tam, jak tam u Was? Czy dociera do Was już ta myśl , że za niecałe 24 dni spotkacie się w swoim szkolnym towarzystwie? Do mnie chyba nie za bardzo, zwłaszcza po wczorajszym wieczorze, który dla mnie był od bardzo dawna bardzo udany
J
W takich chwilach jakie przeżyłam wczoraj naprawdę utwierdzamy się w tym, że w naszym towarzystwie mamy naprawdę super ludzi, mamy przyjaciół na których zawszę możemy liczyć. I w tych chwilach nie ważne jest to czy ktoś jest mały, wielki, gruby, chudy, brzydki, ładny czy jakiś trędowaty. W tych chwilach liczy się, że jesteśmy przyjaciółmi, że dla Niej, czy dla niego w naszych sercach zawszę jest miejsce, a gdyby nie Oni to życie było by po prostu nudne i szare. 




Wczorajsze wyjście jak wyjście nie miałam na nie wielkiej ochoty, ale cóż jak tu odmówić Wiki? Chyba się nie da. Poszłyśmy na  boisko, jak zawszę kiedy zaczyna się nasze wyjścia. Tam spotkałyśmy chłopców i zaczęło się dopiero miło. „Eeeej zróbmy sobie selfie!”, „A niech wam padną baterię w telefonach!” itd. Te zdania towarzyszyły nam przez cały wieczór, ale to nie przeszkadzało w miłej atmosferze i dobrych humorach.
A jak to jest u Was z tym robieniem tzw. selfie? Czy ta czynność towarzyszy Wam w codziennych obowiązkach, a może uważacie, że coś takiego jest głupie? Ja zamierzam z całych wakacji wywołać kilka i powiesić w ostatnio kupionych białych ramkach na ścianach.

Wysyłam buziaki! Toś_Owieczka Blogereczka 











6 komentarzy :

  1. Selfie to codziennosc u mnie:D haha sa pamiatki przynajmniej, swietne zdjecia
    Zapraszam, cllaaire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się tu podoba. Będę zaglądać częściej :)!

    Mam prośbę :)
    Mogłabyś kliknąć w link od sukienki w ostatnim poście lub banner sheinside? W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście :)! + obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? Odp. u mnie ;*
    ♥ ♥ ♥ http://my-littleee-world.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi :) A selfie robię dziennie bardzo dużo ;P
    Świetne fotki!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze zdjeciaaa <3 selfie :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka