poniedziałek, 11 sierpnia 2014

9 wspólnych lat i miliard pięknych wspomnień...

Nie wierzę, że to już koniec. Z niektórymi znamy się już 13 lat, od samych początków przedszkola. Wspominam ciepło z Nimi w rolach głównych: rytmiki i leżakowanie, zabawy w zerówce, ślubowanie w pierwszych klasach podstawówki i gimnazjum, to wszystko jest tak miło wspominać, że aż się ciepło robi na serduszku.
Dzień zakończenia roku był pełny emocji począwszy od stresu przy szykowaniu się, potem odbiór świadectw i nagród, listy gratulacyjne dla rodziców, akademia, wiersze i w końcu czas na zaśpiewanie mojej piosenki. Kolana mi się trzęsły, a w gardle wszystko wysychało, aż wszystko nadeszło i ufam, że wyszło jak najlepiej. To ostatni czas z moją kochaną klasą, pomimo tego, że różnie między nami bywało to naprawdę ciesząc się z wakacji wewnętrznie płakałam i wycierałam nadgarstkiem wilgoć z moich oczu, powiek i policzków.
Mam nadzieję, że od utrzymania grupy na facebook’u do końca edukacji i życia, nasza znajomość się nie skończy, przyjaźnie przetrwają, kontakty zostaną, a historie i wspomnienia te dobre i te trochę mniej zapisały się już na długie lata w naszych głowach i sercach.
A jak tam wasze wspomnienia i ostatnie dni w szkole? Pamiętacie coś jeszcze?
P.S. Zdjęcia pochodzą ze strony mojej byłej szkoły, a no i oczywiście załączam selfie z próby przed akademią.
Całuję! Toś_Owieczka Blogereczka













Może nie bardzo widać, ale mam na sobie:
sukienka - H&M / czółenka - But S / bransoletka i kolczyki - Apart

21 komentarzy :

  1. pamiętam jak ja kończyłam każdy etap szkoły, zwłaszcza gimnazjum, kiedy rozstałam się z większościa osób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam kontaktu z osobami z klasy . Pielęgnuj znajomosć :))

    Zapraszam do mnie na ROZKLOSZOWANĄ SPÓDNICZKĘ w roli głównej http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakończenie gimnazjum było najtrudniejsze, ale z większością osób nadal utrzymuję kontakty. ;)

    http://openuppaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wygląd bloga i ciekawa notka ;) Rozumiem cię :)
    Zajrzysz do mnie ? Możesz zaobserwować ;) ( ja się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i fajne fotki ;)

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w większością utrzymuję kontakt :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz pielęgnować znajomości! :) Zapraszam do nas! (bloga prowadzą dwie siostry, na dodatek bliźniaczki) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie nie będziecie się z osobami z klasy tak często spotykać, ale nadal możecie utrzymywać znajomości :) Jeśli się postaracie, musi się udać! :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze gdy odchodzi się od klasy to jest ból i łzy, mnie to czeka w przyszłym roku, ale u nas w szkole zazwyczaj całe gimnazjum płacze za klasą która odchodzi, bo ogółem jesteśmy zgrani :)
    Życzę Ci żebyś nadal mogła z nimi utrzymywać kontakt :)
    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja skonczyłam ostatnio w czerwcu podstawówkę i będę bardzo tęskniła za osobami z mojej byłej klasy ♥
    obserwujemy?:))))
    zapraszam~ http://weraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz u mnie :D Przepiękna jakość zdjęć, zazdroszczę <33

    Zapraszam do mnie: www.jestem-vanessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. również skończyłam gimnazjum w tym roku, przykro było się rozstać, ale czas na nowy etap w swoim życiu! :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ja część osób z mojej klasy poznałam dosyć wcześnie - w zerówce :) oczywiście była to tylko część - a teraz 2 klasa gimnazjum 3 i smutne rozstanie ;( nie chce mi się nawet o tym myśleć - współczuję Tobie :( powodzenia w nowej szkole!
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super post! :*
    obserwacja za obserwację?
    http://little-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też w tym roku żegnałam moją kochaną klasę. Było strasznie, oczywiście ryczałam jak dziecko...

    Zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba to zachęcam do obserwowania. Na pewno się odwdzięczę
    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja idę do trzeciej klasy i taka rozłąka czeka mnie za rok :(
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przeżywałam taką rozłąkę rok temu, kiedy kończyłam gimnazjum. Było wiele wylanych łez, ale w naszych sercach na zawsze pozostaną wspomnienia, których jest cała masa. I właśnie w przyszłym tygodniu będę się widziała z osobami z gimnazjum na spotkaniu klasowym! :)
    Ślicznie wyglądałaś! :)

    Mogłabym prosić Cię o zaserduszkowanie jednego zdjęcia na Instagramie? Biorę udział w konkursie, szczegóły na moim blogu. Jeśli mam się jakoś odwdzięczyć - pisz śmiało! :) Z góry bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam ciepło! :*
    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najgorsze są pożegnania. ale na pewno w nowej szkole poznasz duzo fajnych ludz :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka