wtorek, 22 lipca 2014

Moc wspomnień - INSTADRUK

Już dawno miałam zrobić ten post, ale jakoś tak o nim zapominałam, aż do dziś...
To jeden z prezentów, które dostałam od przyjaciółek na 16ste urodziny. Cudownie, że w malutkim pudełeczku można znaleźć tyle pięknych wspomnień, które mają taką ogromną wartość w sercu. Moje wspomnienia wiszą na szafie i są na jakiś sposób dla mnie bardzo ważne. 48 kwadratowych zdjęć w formacie 6.5cm x 6,5cm możecie zamówić na stronie 
instadruk.pl . Oczywiście są tam inne różne super produkty, które także zabiorą Was w niezwykły świat wspomnień. 















Jak tam Żuczki mijają Wam wakacje?
Wysyłam Buziaki! Toś_Owieczka Blogereczka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka