piątek, 25 lipca 2014

słodkie lenistwo to jednak choroba

Hej Kochani jak tam wasze wakacje? U mnie bardzo leniwie, dlatego ostatnio dodałam dwa posty jednego wieczora. Bardzo przepraszam, że tak zaniedbałam blog i wiem, że już obiecywałam, ale teraz obiecuję już odpowiedzialnie, że będę dodawać posty regularnie!
A co słychać u mnie jeszcze? Poza słodkim lenistwem, jeżdżę nad jezioro, oglądam filmy i oczywiście Plotkarę, troszkę też używam aparat, ale raczej przednią kamerkę w telefonie, czytam, planuję zakupy przed wrześniem i zastanawiam się jak to wszystko będzie wyglądać od pierwszych dni szkoły.
A jak Wy? Czy boicie się przed pójściem do nowych szkół? Ja zaczynam się powoli bać, ale chcę postawić tą sprawę w świetle samych pozytywnych emocji, dlatego nie myślę o tym do pierwszego września.

Na jutrzejszy dzień mam zaplanowany wyjazd do Warszawy, ale o tym napiszę więcej już w kolejnym poście, dlatego mykam się zbierać i kładę się już spać, bo mamy z rodzicami wcześnie wyjechać, a w wakacje ciężko podnieść się przed dziesiątą rano…

Zaglądajcie tutaj.  1oo buziaków, Toś_Owieczka Blogereczka! 







3 komentarze :

  1. O kurde jakie spalone nóżki * . * Śliczne i super zdjęcia : ) To chyba, dobrze ze je dodawałas, fajnie że jesteś ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka