piątek, 6 czerwca 2014

Kraków w obiektywie

Hej Kochani!
Jak już może wiecie z mojego instagrama na początku tygodnia byłam na wycieczce w Krakowie i Wadowicach. Kraków - przedostatnia stolica Polski - to niesamowite miejsce, piękne i magiczne, ma swój klimat i urok... Niestety pogoda była brzydka, padał deszcz, a na termometrach było ok. 13 stopni. Uwielbiam robić zdjęcia w takich miejscach, w miejscach gdzie tak wiele się dzieję. Rynek, cudowne miejsce przepełnione ludźmi, straganami, dorożkami, tego dnia niestety szare i smutne, ale rozświetlały je i rozweselały żółte parasole nad straganami pełnymi różnokolorowych kwiatów. To była moja pierwsza wizyta w Krakowie, dlatego była taka niesamowita i pełna wrażeń. Od zawszę o tym marzyłam, aż w końcu mogło dojść do realizacji marzenia. Teraz kolejnym marzeniem jest - studiować i mieszkać w Krakowie.
Całuję! Toś_Owieczka Blogereczka 























18 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! :)
    Uwielbiam Kraków i również marzę by tam studiować i mieszkać. :)

    hedwigaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu kocham Krakow! Moje miasto <3 <3
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu kocham Krakow! Moje miasto <3 <3
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia Antonino :) ciotka z Lbna

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne foty;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też chce do Krakowa :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, tak- Kraków jest cudowny.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe zdjecia :)
    masz bardzo ciekawego i kreatywnego bloga
    może zgodzisz się na wspólną obserwację?
    lubię być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super miejsce :) Genialne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Kraków, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kraków jest bardzo piękny i atmosferyczny zakochałam się w tym mieście. Ps przepięknie wyszły Ci te zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie na swieżego pościka na http://wirginiathings.blogspot.com/2014/06/hej-dzis-chciaam-pokazac-sie-w-tak.html Zostaw ślad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię kraków, ale wole inne miasta :>

    OdpowiedzUsuń
  14. These photos are really beautiful :)

    I invite you to visit my blog on:

    http://danadimitras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog :)
    http://nina-ninula.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka