poniedziałek, 23 czerwca 2014

„Gdy znajdziesz powód do życia, trzymaj się go. Nigdy nie puszczaj. Nawet jeśli przy okazji będziesz musiał spalić za sobą mosty.” – Rush Finlay

Hej Kochani!
Jak się Macie Żuczki? Jak przed wakacjami? Macie już jakieś plany, bo ja na razie mam pustą kartkę, która miała  być na nie przeznaczona. Do szkoły już nie chodzę, bo nie opłaca się siedzieć bez sensu na lekcjach i gapić się w cztery ściany. A jak to wygląda u Was? Już się nie mogę doczekać czwartku i zakończenia roku, chociaż pomimo wszystko będzie mi szkoda żegnać się z klasą i niektórymi osobami, z którymi znam się już prawie 13 lat.
    Dzisiaj przybywam do Was z zupełnie czymś innym. Mianowicie „O krok za daleko” i jej dwie kolejne części to cudowne książki autorstwa Abbi Glines, w których od razu się zakochałam. Chociaż są trochę ciężkie, smutne, a momentami trudne przeczytałam je z wielką ochotą. To niesamowite, że książka może tak wciągnąć, że można przeczytać trzy części w cztery niecałe dni. 
Historia ta opowiada o niesamowitym życiu nastoletniej Blair, w którym nie zawszę niespodzianki są miłe, a uczucia wiszą nad urwiskiem smutku i nienawiści. 


     „Blair ma dziewiętnaście lat, jest niedoświadczona i delikatna. Może polegać wyłącznie na sobie. Tak się złożyło, że zostało jej tylko kilka rzeczy osobistych, stary pikap i broń w schowku – tak na wszelki wypadek. Jej ostatnią deską ratunku jest ojciec, którego nie widziała od lat.
    Rush ma wszystko. Jest młody, przystojny, bogaty i ma boskie ciało! W dodatku to syn znanego muzyka. Za takim chłopakiem jak on dziewczyny pójdą w ogień.
    Kiedy Rush i Blair się spotykają wybucha namiętność, która sprawia, że wszystko inne przestaje się liczyć. Uczucie, o którym każdy marzy, by przytrafiło się chodź raz w życiu. Wiedzą jednak, że nie powinni być razem. Że ich miłość to tabu i nie wolno im wkraczać na zakazane dla nich obszary namiętności. Gdy Blair mu zaufała, okazało się, że jej całe życie było kłamstwem.
    Mimo to nadal jest zakochana w Rushu. Ze wzajemnością. Jednak sekrety z przeszłości nie pozwalają jej zapomnieć, jak bardzo ją zranił. Dziewczyna ze złamanym sercem  wraca w rodzinne strony, by zacząć od nowa. Pewnego dnia jedna wiadomość przewraca jej życie do góry nogami.
    To co jest między nimi, to nie tylko namiętność, pasja i szaleństwo. To prawdziwe uczucie, które za każdym razem krzyżuję im drogi.  Jednak Rush nadal pozostaję rozdarty między przywiązaniem do rodziny, a miłością do Blaire. Jak najszybciej musi znaleźć sposób, aby ocalić relację z siostrą i nie stracić przy tym ukochanej… ”











 koszulka, spodnie - Sinsay / sweter - H&M / buty - Deezee.pl
instagram: http://instagram.com/tosiuuula
Wysyłam sto buziaków! Toś_Owieczka Blogereczka





19 komentarzy :

  1. ślczne zdjęcia. Takie artystyczne

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny opis ksiaszki :) zdjięcia też piękne

    JoannnnaKon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że książka ciekawa. :D

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio zaczęłam czytać ksiązki, rodzice nie wierzą :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki do sheinside?
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html
    Napisz, a spróbuję się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zbytnio nie lubię czytać książek :/

    http://snowgangg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. książka wydaje się być naprawdę ciekawa :)
    cudowne zdjęcia, śliczna jesteś! ;)
    Lilly xx
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! <3 Ja też już nie chodzę do szkoły i mam też pustą kartkę na wakacje ;c
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    Świetne, bardzo zmysłowe zdjęcia! *.*
    Bardzo lubię przeglądać Twojego bloga :)
    Pozdrawiam ;*

    Nowy post - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪
    ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

    OdpowiedzUsuń
  9. musza byc genialne te ksiazki *.* chyba sie na nie skusze :D
    ps. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. :))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i super zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    http://dominikawozniakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! 🌸
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki zapowiadają się mega! Kolejne do przeczytania na moją wakacyjną listę :)

    Mój blog- Serdecznie Zapraszam KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia! Życzę Ci udanych wakacji! :)
    Zapraszam: http://nataleczkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czytać książki w ogrodzie :)) obserwuję i liczę na rewanż

    ps zerknij do mnie SHINY GARAGE czeka http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, bardzo mnie zachęciłaś do przeczytania tej książki. Blair (tak to się chyba pisze ;)) wydaje się być bardzo interesującą postacią! A ten cytat w nagłówku po prostu <3
    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka