środa, 30 kwietnia 2014

żółto, żółto i ogromne przepraszam!



O jejku, sama nie wiem jak mogłam do tego dopuścić… Jest mi tak strasznie głupio, że przez tak długi czas nie pisałam, a nawet nie dodałam żadnego zdjęcia, ale życie gimnazjalisty ostatniej klasy naprawdę nie jest łatwe patrząc od strony wydarzeń i obowiązków. Więc może zacznijmy od początku. 
Nawet nie wiem kiedy statystyki przekroczyły 50 tysięcy wyświetleń, naprawdę bardzo się cieszę i z całego serca wam dziękuję, bo to naprawdę motywuję do pracy.




Egzaminy. Stres mnie zjadał, bo żołądek nie miał miejsca zmieścić nic poza wodą i miętową gumą
do żucia, a gdy wracałam zapadałam w długi sen.  Przyroda była okropna, ale cała reszta nawet
w porządku.  Z moich obliczeń wyszło nawet dobrze, ale wszystko okaże się w czerwcu.
Od tego tak wiele zależy, a tak długo trzeba czekać na wyniki, szkoły wybrane?
Oby było jak najlepiej! A jak wam poszło?
Wakacje. Nie mam jeszcze jakiś wielkich planów, ale już naprawdę nie mogę się doczekać, bo jestem najzwyczajniej w świecie już tym wszystkim zmęczona. Mają być najlepsze w życiu! Zostało do nich 58 dni.
Do urodzin 8 dni, ale jak mam być szczera to nie przepadam za tym dniem, po prostu nie jest on szczególny
i niczym nie różni się od innych.

Bierzmowanie. Egzamin do niego zdałam, a sama uroczystość jest w niedziele. Tego za bardzo się nie boję, tylko żeby znów mój przyjaciel STRES się nie pojawił.

Naprawdę tak dużo ostatnio się dzieję. Wiesz jak to jest rozmawiać z kimś całymi godzinami, pisać i kontaktować się dwa cztery na dobę. Mieć wspólne plany i marzenia, a w pewnym czasie - BUM !
i wszystko się zmienia. Wszystko już jest inne i właściwie nic już nie powraca. Wcześniej ciągłe rozmowy
i wiedza o wszystkim na temat tej osoby, teraz obcy sobie ludzie. Dwie nieznajome postacie na ,,cześć"
i nic więcej. Teraz już nie jesteś w stanie oddać życia za tą osobe, teraz marzysz, aby za wszelką cene zapomnieć.

Maj to u mnie miesiąc wydarzeń i przemyśleń.
Podobno czyny przemijają, ale słowa zostają na zawszę.

Odezwę się niebawem. Buziaki!
Toś_Owieczka Blogereczka










24 komentarze :

  1. Hej :)
    Miałaś jakieś pytanie w sprawie wyglądu bloga ;)
    Napisz na mój email : everydaysmart3@gmail.com
    Dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham <3 piekna też muszę coś napisać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne zdjecia :) Tez niedlugo mam bierzmowanie- 12 maja :)
    www.hazesugar.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :)
    Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana ;** Śliczne zdjęcia i post, pisz takie częściej ♥ A przy okazji, może Obs=Obs? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ♥ juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten post :) Uważam , że Twój blog jest ciekawy !
    Zapraszam także na mojego bloga :) Może ZAOBSERWUJESZ ? ( na pewno się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie szczęście, że już po egzaminach. Też przez nie przechodziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia. ;) ;D Mam nadzieje, że testy poszły Ci dobrze. ;D
    http://nataleczkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :P
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ;)

    http://cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjecia :)
    _____________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko, ja bierzmowanie mam dopiero za miesiąc XDD
    fajne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! Ja bierzmowanie będe miała za 4 lata haha
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia
    Super blog, obserwuję i liczę na to samo; jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwy stres to dopiero będzie przy maturze. :D
    Fajne zdjęcia

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. o jeju jaka ty fotogeniczna ;D
    i ta żółć ahh <3

    zapraszam na opowiadania :D
    http://chwila-szczescia.blogspot.com/
    może obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij :)
    i daj znać że juz u mnie w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :3

    maymiodek.blogspot.com

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. te żółte kwiatki są cudne!
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie są tutaj mile widziane, dlatego jeśli się takie pojawią, to zostaną usunięte.

Z całego serca dziękuję za to wejście
Tosia ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka